Прес-центрНовиниНововведення постанови щодо розділення повнов...
Новини

03.12.2020, 14:45

ФОРУМ «Ефективне місцеве самоврядування як запорука демократичної та правової держави»

Інші новини

02.12.2020, 16:40

Оцінка фінансових показників бюджетів 872 ОТГ: рейтинг за 9 місяців 2020 року

01.12.2020, 15:05

Щодо припинення повноважень осіб, які займають виборні посади в ОМС до набуття чинності Законом (законопроект № 3651-д)

28.11.2020, 15:40

Соціально-економічне становище Донецької області у січні–жовтні 2020 року

27.11.2020, 16:30

Новообрані місцеві ради проводять перші сесії

Нововведення постанови щодо розділення повноваження органів влади у сфері призначення державних виплат

04 листопада 2020 року, 11:30

28 жовтня Кабінет Міністрів України затвердив постанову № 1035, яка  розділяє повноваження органів влади у сфері призначення державних виплат. Документ визначає, що:

► З 1 січня 2021 р. органи соцзахисту райдержадміністрацій приймають від громадян документи для призначення державних допомог, пільг, субсидій тільки через пошту або в електронній формі.

► Заяви з необхідними документами можуть приймати уповноважені посадові особи виконавчих органів рад та через ЦНАПи, які передають їх відповідному органу соцзахисту.

► З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчих органів рад або через ЦНАП виключно з формуванням електронної справи.

Аналітичний центр Асоціації міст України роз’яснює нововведення:

1. Робота органів соцзахисту міських рад міст обласного значення та районних в м. Києві держадміністрацій не змінюється – на території міста Києва та територіальних громад, до складу яких входять території міст обласного значення, органи соцзахисту продовжують і приймати документи, і призначати виплати до реформування системи соціального захисту населення.

2. З 1 січня 2021 р. усі сільські, селищні, міські ради новостворених територіальних громад повинні організувати прийом документів від громадян для призначення державних виплат – райдержадміністрації перестануть приймати від громадян пакети документів; прийом можна організувати через виконавчий орган ради (в тому числі віддалене робоче місце), старосту або ЦНАП.

3. З 1 березня 2021 р. усі виконавчі органи рад базового рівня (окрім міст обласного значення та м. Києва) повинні підключитися до цифрової платформи «Соціальна громада» - через цю платформу органи, що приймають документи, будуть передавати особові справи онлайн в райдержадміністрації. 

Програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» - це клієнт-серверний web-додаток, розроблений з метою наближення адміністративних послуг соціального характеру до мешканців територіальних громад. «Соціальна громада» об’єднує в єдиному інформаційному середовищі фронт-офіси прийому документів від населення в громадах з бек-офісом в органі соцзахисту, де приймається рішення про надання адміністративної послуги соціального характеру. З 1 січня 2021 року підключення до цифрової платформи «Соціальна громада» буде для органів місцевого самоврядування безкоштовним. 

Прес-служба