Прес-центрНовиниНововведення постанови щодо розділення повнов...
Новини

24.02.2021, 09:35

Виконання місцевих бюджетів у 2020 році - експертний аналіз

Інші новини

23.02.2021, 13:50

УАРОР звернулася до Президента України з проханням ініціювати зміни до БК та Закону Про місцеве самоврядування для забезпечення фінансових гарантій діяльності районних рад

23.02.2021, 09:10

Депутат Олег Шевцов провів «пряму телефонну лінію» з виборцями

22.02.2021, 13:25

Урядом затверджено у новій редакції Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій

20.02.2021, 11:15

Фахівці Донецької обласної ради розповіли, як правильно підготувати проекти місцевого розвитку

Нововведення постанови щодо розділення повноваження органів влади у сфері призначення державних виплат

04 листопада 2020 року, 11:30

28 жовтня Кабінет Міністрів України затвердив постанову № 1035, яка  розділяє повноваження органів влади у сфері призначення державних виплат. Документ визначає, що:

► З 1 січня 2021 р. органи соцзахисту райдержадміністрацій приймають від громадян документи для призначення державних допомог, пільг, субсидій тільки через пошту або в електронній формі.

► Заяви з необхідними документами можуть приймати уповноважені посадові особи виконавчих органів рад та через ЦНАПи, які передають їх відповідному органу соцзахисту.

► З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчих органів рад або через ЦНАП виключно з формуванням електронної справи.

Аналітичний центр Асоціації міст України роз’яснює нововведення:

1. Робота органів соцзахисту міських рад міст обласного значення та районних в м. Києві держадміністрацій не змінюється – на території міста Києва та територіальних громад, до складу яких входять території міст обласного значення, органи соцзахисту продовжують і приймати документи, і призначати виплати до реформування системи соціального захисту населення.

2. З 1 січня 2021 р. усі сільські, селищні, міські ради новостворених територіальних громад повинні організувати прийом документів від громадян для призначення державних виплат – райдержадміністрації перестануть приймати від громадян пакети документів; прийом можна організувати через виконавчий орган ради (в тому числі віддалене робоче місце), старосту або ЦНАП.

3. З 1 березня 2021 р. усі виконавчі органи рад базового рівня (окрім міст обласного значення та м. Києва) повинні підключитися до цифрової платформи «Соціальна громада» - через цю платформу органи, що приймають документи, будуть передавати особові справи онлайн в райдержадміністрації. 

Програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» - це клієнт-серверний web-додаток, розроблений з метою наближення адміністративних послуг соціального характеру до мешканців територіальних громад. «Соціальна громада» об’єднує в єдиному інформаційному середовищі фронт-офіси прийому документів від населення в громадах з бек-офісом в органі соцзахисту, де приймається рішення про надання адміністративної послуги соціального характеру. З 1 січня 2021 року підключення до цифрової платформи «Соціальна громада» буде для органів місцевого самоврядування безкоштовним. 

Прес-служба