Про РадуПлан роботи ради

Звіт

про виконання плану роботи Донецької обласної ради

та її виконавчого апарату за І півріччя 2019 року

 

Основними напрямками діяльності виконавчого апарату Донецької обласної ради є організаційне, правове, інформаційне, аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів і депутатів, а також здійснення взаємодії з місцевими органами влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами.

Станом на 01 липня 2019 року штатна чисельність виконавчого апарату складає 65 співробітників, фактична чисельність - 15 співробітників, в тому числі працюють 14 співробітників, 1 співробітник у відпустці без збереження заробітної плати.

 

Робота з депутатами

 

Протягом І півріччя 2019 року проводилася робота з депутатським корпусом обласної ради. Уточнювалася інформація про депутатів, їх місце роботи, контактні дані. Оновлена інформація розміщувалася на сайті обласної ради.

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» депутати обласної ради за сприянням співробітників виконавчого апарату проводили «прямі» телефонні лінії з виборцями: 28 січня - Шевцов О.В. у м. Новогродівка, 18 лютого - Щербань В.П. у м. Торецьк, 26 березня -  Лагода І.В. у  м. Авдіївка,   20 квітня - Коваленко Р.О. у м. Бахмут, 21 травня Анненков В.З. у м. Дружківка, 14 червня Степанов В.В. у м Маріуполь. Депутатам надходили звернення громадян із соціально-побутових та інших питань, за результатами яких надавалися відповіді, роз’яснення та приймались заходи з вирішення порушених питань.

Депутати Донецької обласної ради підтримують зв’язки з міськими та районними радами, вивчають потреби територіальних громад, приймають участь у їх вирішенні, працюють в режимі засідань робочих груп постійних комісій з метою сприяння у вирішенні актуальних питань життєдіяльності громадян.

Так, 11 лютого 2019 року депутати постійної комісії обласної ради з питань адміністративно-територіального устрою та регіонального розвитку розглянули проект моделі адміністративно-територіального устрою субрегіонального рівня Донецької області. Депутати обговорили пропозиції до запропонованої моделі області на субрегіональному рівні та рекомендували направити їх до Української асоціації районних та обласних рад. За результатами розгляду підготовлено доповідну записку (від 18.02.2019 № к 26-0054).

18 лютого 2019 року депутати постійної комісії обласної ради з питань науки і освіти розглянули законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» щодо харчування дітей, які перебувають на утриманні одиноких матерів реєстр. № 9288 від 13 листопада 2018 року. За результатами засідання було направлено звернення до Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти з проханням сприяти прискоренню розгляду законопроекту (лист від 21.02.2019 № 0046-22).

19 лютого 2019 року депутати постійної комісії обласної ради з  питань соціальної політики та охорони здоров’я розглянули питання щодо соціального захисту внутрішньо переміщених осіб. За результатами засідання направлено звернення депутатів Донецької обласної ради до Комітету Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин стосовно підтримки та прийняття законопроекту «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення безкоштовним харчуванням дітей внутрішньо переміщених осіб», реєстр. № 3459-1 від 16.11.2015 року (лист від 21.02.2019 № 0047-22).

18 березня 2019 року депутати постійної комісії обласної ради з питань соціальної політики та охорони здоров’я розглянули звернення депутата Донецької обласної ради Щербаня В.П. від 18.03.2019 № 27-0064 щодо порушення прав працівників ДП «Торецьквугілля» через заборгованість підприємства за єдиним соціальним внеском і штрафними санкціями за несвоєчасну його сплату. За результатами засідання направлено звернення депутатів Донецької обласної ради до Кабінету Міністрів України стосовно законодавчого врегулювання питання щодо зарахування страхового стажу працівникам державних підприємств, на яких існує заборгованість зі слати єдиного соціального внеску (лист від 28.03.2019 № 0080-24).

7 червня 2019 року депутати постійної комісії з питань соціальної політики та охорони здоров’я розглянули звернення Голови Правління громадського об’єднання «Українська ліга розвитку паліативної та хоспісної допомоги» Князевич В.М. від 22.05.2019 № 42-0173 щодо сприяння розвитку та вирішення проблемних питань паліативної допомоги в Україні. За результатами засідання направлено звернення до департаменту охорони здоров’я Донецької облдержадміністрації стосовно виконання плану державних та регіональних цільових програм з охорони здоров’я та фінансування у І півріччі 2019 року (лист від 10.06.2019 № 0121-42).

Протягом І півріччя 2019 року працівниками виконавчого апарату була надана консультаційна та практична допомога депутатам обласної ради в підготовці звернень до структурних підрозділів Донецької облдержадміністрації:

- Мальцеву В.Т. до департаменту інформаційної та внутрішньої політики щодо виконання у 2018 році обласної цільової програми сприяння розвитку громадянського суспільства на 2017-2020 роки (лист від 22.01.2019 № 0013-27);

- Лаппі О.В. до обласного центру зайнятості щодо виконання у 2018 році Програми зайнятості населення Донецької області на 2018-2020 роки (лист від 30.01.2019 № 0021-42), департаменту соціального захисту населення про виконання у 2018 році Регіональної програми щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції, вшанування пам’яті загиблих воїнів-учасників АТО та соціального захисту родин Героїв Небесної Сотні на 2018-2020 роки (лист від 30.01.2019 № 0022-42) та про стан виконання у 2018 році Програми інтеграції, соціальної адаптації та захисту внутрішньо переміщених осіб (лист від 21.03.2019 № 0073-42);

- Токарському М.М. до управління культури і туризму про виконання Програми розвитку туризму в Донецькій області на 2016-2018 роки (лист від 31.01.2019 № 0024-44);

- Розумняку В.А. до управління фізичної культури та спорту про хід виконання заходів Програми розвитку масового футболу в Донецькій області на 2017-2020 роки (лист від 19.02.2019 № 0039-27), про хід виконання заходів Регіональної цільової програми розвитку фізичної культури і спорту в Донецькій області (лист від 21.02.2019 № 0048-27); управління сім’ї, молоді та масових заходів національно-патріотичного виховання про хід виконання заходів Регіональної комплексної соціальної програми «Молодь і сім’я Донеччини 2016-2020 р.» (лист від 20.02.2019 № 0044-27), хід виконання заходів Програми  «Про оздоровлення та відпочинок дітей Донецької області на 2018-2022 роки» (лист від 14.03.2019 № 0067-27); до служби у справах дітей про хід виконання Програми забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2018-2020 роки (лист від 19.02.2019 № 0040-27);

-       Артеменку В.І. до Головного управління Держгеокадастру в Донецькій області щодо раціонального використання земель сільськогосподарського призначення (лист від 05.02.2019 № 0026-39); департаменту агропромислового комплексу щодо змін до законодавства з питань агропромислового комплексу та земельних відносин (лист від 05.02.2019 № 0027-39), виконання Програми економічного розвитку сільських територій Донеччини на 2018-2020 роки (лист від 22.04.2019 № 0095-39);

- Назаренко Н.В. до департаменту екології та природних ресурсів щодо пропозицій до проекту Регіональної програми формування та розвитку екологічної мережі в Донецькій області на 2019-2022 роки» (лист від 22.02.2019 № 0049-41);

- Шевцову О.В. до департаменту економіки про хід виконання програми економічного і соціального розвитку Донецької області за 2018 рік (лист від 20.02.2019 № 0043-43);

- Трет’якову С.В. до департаменту екології та природних ресурсів про виконання заходів Програми розвитку регіональних ландшафтних парків Донецької області на період до 2015 року та прогноз до 2020 року (лист від 14.03.2019 № 0066-27); до Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Донецькій області про виконання заходів Програми забезпечення мінімально достатнього рівня безпеки населення і територій області від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2020 роки (лист від 24.04.2019 № 0097-41);

- Борковець А.О. до управління культури і туризму про хід реалізації Програми охорони культурної спадщини в Донецькій області на 2017-2019 роки (лист від 22.04.2019 № 0094-44); до департаменту освіти і науки про хід реалізації Регіональної програми розвитку освіти «Освіта Донеччини в європейському вимірі 2017-2020 роки» (лист від 26.03.2019 № 0078-27).

-  Остапенку І.А. до департаменту житлово-комунального господарства облдержадміністрації щодо стану виконання у 2018 році та плану фінансування у 2019 році регіональної програми «Вода Донеччини 2017-2020 роки» (лист від 06.05.2019 № 0100-45).

Депутатами постійної комісії з питань адміністративно-територіального устрою та регіонального розвитку спільно з виконавчим апаратом обласної ради підготовлено пропозиції до проекту Стратегії розвитку Донецької області на період до 2027 року, які сприятимуть зниженню рівня структурного безробіття в регіоні (лист від 22.05.2019 № 0111-26).

Проведено роботу з інформування депутатів обласної ради щодо подання електронних декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2018 рік. Надана консультаційна та практична допомога в отриманні електронних цифрових підписів, у заповненні декларацій.

Виконавчим апаратом проводилась робота з інформування депутатів обласної ради щодо заходів, які проводяться органами місцевого самоврядування, інвестиційних програм та проектів, які реалізуються у 2019 році за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку, про хід виконання регіональних програм, про нове в законодавстві України, про хід добровільного об’єднання територіальних громад в Донецькій області та з інших питань. Всього за І півріччя депутатам надіслано 27 інформаційних листів.

 

Взаємодія з Верховною Радою України, Українською асоціацією районних

та обласних рад

 

У звітному періоді продовжилася взаємодія обласної ради з Верховною Радою України.

Підготовлено та направлено до Управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України відомості про адміністративно-територіальний устрій області станом на 1 січня 2019 року та про зміни, які стались в адміністративно-територіальному устрої області  (лист від 14.02.2019 № 11к 0012-26).

Підготовлено і направлено звернення до Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування щодо необхідності розгляду проблемних питань органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, депутатів місцевих рад на тимчасово окупованій території Донецької та Луганської областей і в районах проведення операції Об’єднаних сил (АТО) (лист від 29.01.2019 № 0019-22).

 

У І півріччі 2019 року продовжувалася співпраця обласної ради із Українською асоціацією районних та обласних рад.

Надано організаційну допомогу Українській асоціації районних та обласних рад у підготовці та проведенні:

- круглого столу на тему: «Перспективи формування нової системи адміністративно-територіального устрою Донеччини», який відбувся 15 січня 2019 року у м. Краматорську за участі представників районних та міських рад, рад об’єднаних територіальних  громад, облдержадміністрації, Донецького Центру розвитку місцевого самоврядування. Від обласної ради в круглому столі взяв участь в.о. начальника управління організаційного забезпечення діяльності ради та її органів Кукла Ю.М.;

-  другого етапу круглого столу на тему: «Перспективи формування нової системи адміністративно-територіального устрою Донеччини», який відбувся 5 лютого 2019 року у м. Краматорську за участі представників районних рад, рад об’єднаних територіальних  громад, Донецького Центру розвитку місцевого самоврядування. Від обласної ради у круглому столі взяли участь керуючий справами виконавчого апарату Гончарова М.Ю. та в.о. начальника управління організаційного забезпечення діяльності ради та її органів Кукла Ю.М.;

- одноденної фахової майстерні на тему «Реформа місцевого самоврядування та формування ефективної територіальної організації влади», яка відбулася  06 червня 2019 року в м. Святогірську. Від обласної ради у заході взяли участь депутат обласної ради Прохоров В.Т. та керуючий справами виконавчого апарату Гончарова М.Ю.

Також керуючий справами виконавчого апарату Гончарова М.Ю. взяла участь у круглому столі «Моделювання спроможного районного рівня: набутий досвід та перспективи», який відбувся 22 березня в м. Києві та у всеукраїнській фаховій майстерні «Відповіді на болючі питання  у сфері реформування АТУ та медицини», яка відбулася 17 травня 2019 року у м. Києві.

З метою представлення спільних інтересів органів місцевого самоврядування області була проведена робота з організації обговорення міськими та районними радами проектів нормативних актів, які надійшли до Донецької обласної ради. До Секретаріату Української асоціації районних та обласних рад з урахуванням пропозицій міських та районних рад області направлено:

- пропозиції щодо моделі адміністративно-територіального устрою базового і субрегіонального рівня та територіальної організації влади Донецької області (листи від 28.01.2019 № 31к32-0524 та від 15.02.2019 № 49к32-0524);

- пропозиції до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін у додатки до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268» (лист від 09.04.2019 № 11к32-0133);

- пропозиції щодо доцільності внесення змін або скасування наказу Головного управління державної служби України від 29 грудня 2009 року № 406 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування» (лист від 29.05.2019 № к32-0175);

- пропозиції щодо повноважень, які можливо закріпити за районними радами після реформування субрегіонального рівня (лист від 07.06.2019 № 2к32-0170).

 

Взаємодія з міськими, районними радами та радами об’єднаних територіальних громад

 

Продовжилася взаємодія з міськими і районними радами області.

Щомісяця проводився збір інформації про графіки сесій міських, районних рад та рад об’єднаних територіальних громад.

Здійснювався збір відомостей про кадрові зміни в органах місцевого самоврядування.

З метою створення інформаційної бази даних об’єднаних територіальних громад Донецької області та розміщення її на сайті обласної ради, виконавчим апаратом обласної ради підготовлено інформаційні паспорти 10 об’єднаних територіальних громад.

Працівники виконавчого апарату постійно надають консультативну та методичну допомогу районним, міським радам з питань організації роботи рад та їх органів, депутатів, підготовки матеріалів для подання до участі у конкурсах проектів місцевого розвитку, які фінансуються різними фондами, тощо.

З метою інформування органів місцевого самоврядування з актуальних питань направлено 28 інформаційних листів. Зокрема, було направлено:

- методичні рекомендації щодо прийняття органами місцевого самоврядування рішення про дострокове припинення повноважень депутатів місцевих рад (лист від 12.04.2019 № к 49-0140);

-  інформацію щодо конкурсу проектів, які будуть реалізовані за допомогою гранту в рамках офіційної допомоги Республіки Болгарія (лист від 13.05.2019                № 0103-26);

-  інформацію щодо конкурсу «Кращі практики місцевого самоврядування» у 2019 році (лист від 02.04.2019 № 0084-26);

- інформаційний буклет щодо грантових програм, що діють на постійній основі (лист від 14.05.2019 № к 49-0164);

-  методичні рекомендації з оприлюднення публічної інформації на офіційних веб-сайтах органів місцевого самоврядування (лист від 23.05.2019 № к 49-0172).

На офіційному веб-сайті обласної ради в Розділі «Місцеве самоврядування» було запроваджено рубрику «Консультації  для органів місцевого самоврядування з актуальних питань поточної діяльності». В І півріччі 2019 року було надано 4 консультації щодо:

- порядку затвердження органами місцевого самоврядування видів громадських і суспільно корисних робіт та переліку об’єктів, на яких повинні виконуватися ці роботи,  відповідно до ст. 30¹, 31¹ КпАП;

- особливостей прийняття рішень органами місцевого самоврядування щодо встановлення туристичного збору у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» від 23.11.2018 № 2628-VIII;

- представництва інтересів органів місцевого самоврядування в судах з 2020 року;

- процедури надання фінансової підтримки комунальним підприємствам у зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1141.

Виконавчий апарат обласної ради співпрацює з Донецьким Центром розвитку місцевого самоврядування. Так, працівники виконавчого апарату взяли участь у робочих зустрічах з представниками Донецького Центру розвитку місцевого самоврядування 25 січня та 11 червня 2019 року, під час яких було обговорено модель адміністративно-територіального устрою в Донецькій області на субрегіональному рівні, підготовлену Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, а також можливі повноваження районних рад після реформування. Розроблено проект карти області із нанесенням моделі АТУ субрегіонального рівня.  

08-09 квітня 2019 року в м. Маріуполі відбувся дводенний тренінг для головних лікарів медичних закладів первинної медичної допомоги та представників органів місцевого самоврядування на тему: "Медична реформа: нові можливості", організований  Донецьким центром розвитку місцевого самоврядування. Учасники заходу були ознайомлені з медичною реформою, принципами фінансування первинної медицини, розглянули роль органів місцевого самоврядування у сфері охорони здоров’я, а також розглянули принципи формування спроможної мережі медичних закладів первинної медичної допомоги та стратегічне планування у сфері охорони здоров’я на місцевому рівні. Від обласної ради взяли участь начальник управління моніторингу бюджетних програм та інформаційно-аналітичного забезпечення виконавчого апарату обласної ради Сколова О.В. та консультант управління організаційного забезпечення діяльності ради та її органів Личман Є.М.

За ініціативи виконавчого апарату Донецької обласної ради проведено ряд заходів для представників районних, селищних та сільських рад.

28 лютого в Мангушській районній раді відбувся семінар з питань методології підготовки проектів місцевого розвитку для сільських та селищних рад Мангушського району. У семінарі взяли участь заступник голови Мангушської районної ради Олефір С.В., керуючий справами виконавчого апарату обласної ради Гончарова М.Ю., начальник управління моніторингу бюджетних програм та інформаційно-аналітичного забезпечення виконавчого апарату обласної ради Сколова О.В. та представники сільських, селищних рад Мангушського району, райдержадміністрації. Начальник управління моніторингу бюджетних програм та інформаційно-аналітичного забезпечення виконавчого апарату обласної ради Сколова О.В. проінформувала учасників заходу про джерела фінансування проектів місцевого розвитку, в тому числі конкурсні програми, які плануються у 2019 році, способи залучення грантових коштів, а також методологічні аспекти проектного менеджменту.

11 квітня в Нікольській районній раді проведено тренінг з питань підготовки проектів місцевого розвитку для сільських та селищних рад Нікольського району. У семінарі взяли участь голова Нікольської районної ради Мітько В.М., заступник голови Нікольської районної ради Плавська І.М., представники сільських, селищних рад, закладів культури Нікольського району, райдержадміністрації. Від виконавчого апарату обласної ради взяли участь керуючий справами виконавчого апарату Гончарова М.Ю. та начальник управління моніторингу бюджетних програм та інформаційно-аналітичного забезпечення Сколова О.В. Учасники заходу були проінформовані про джерела фінансування проектів місцевого розвитку, в тому числі конкурсні програми Українського культурного фонду, які плануються у 2019 році, та умови залучення грантових коштів. За результатами обговорення конкурсних програм Українського культурного фонду були визначені напрями можливих проектів розвитку територіальних громад району.

23 квітня відбулася робоча поїздка працівників виконавчого апарату Донецької обласної ради до Волноваської районної ради з метою надання методичної допомоги спеціалістам виконавчого апарату районної ради з поточних питань організації роботи. На зустрічі були присутніми голова Волноваської районної ради Лубінець В.Д. та представники виконавчого апарату районної ради. Від виконавчого апарату обласної ради взяли участь керуючий справами виконавчого апарату Гончарова М.Ю. та в.о. начальника управління організаційного забезпечення діяльності ради та її органів Кукла Ю.М. Працівниками виконавчого апарату обласної ради були надані консультації щодо форм роботи з депутатами районної ради, з організаційних питань під час проведення пленарних засідань і засідань постійних комісій щодо заходів з реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних». Учасники також обговорили форми взаємодії з сільськими, селищними радами району та інші питання, які виникають в роботі районної ради. За результатами зустрічі заплановано проведення навчання для сільських і селищних рад Волноваського району з актуальних питань діяльності місцевих рад та з питань підготовки проектів місцевого розвитку.

14-15 березня в м. Дніпрі відбувся семінар навчального курсу «Система державної допомоги в Україні», організований Антимонопольним комітетом України спільно з Проектом ЄС «Підтримка Антимонопольного комітету України у впровадженні правил державної допомоги». У семінарі взяли участь керівник Проекту ЄС Штефан Сабау, експерт проекту ЄС Лучан Строе, представники Департаменту моніторингу і контролю державної допомоги АМКУ, фахівці Дніпропетровського територіального відділення АМКУ, обласних рад, облдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування Донецької, Дніпропетровської, Кіровоградської та Запорізької областей. На семінарі обговорювалися важливі теми для сторін, що впроваджують та застосовують правила державної допомоги, встановлені Законом України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання» та підзаконними нормативно-правовими актами, а також законодавство Європейського Союзу про державну допомогу. У семінарі взяли участь начальник управління моніторингу бюджетних програм та інформаційно-аналітичного забезпечення виконавчого апарату Донецької обласної ради Сколова О.В. та представники Дружківської і Маріупольської міських рад.

Робота з документами

З метою реалізації повноважень підготовлено 54 розпорядження голови обласної ради, в тому числі 13 розпоряджень з кадрових питань (особового складу), 38 розпоряджень з кадрових питань (особового складу) про відпустки та 3 розпорядження з кадрових питань (особового складу) про відрядження.

         У звітному періоді виконавчим апаратом обласної ради зареєстровано і оформлено в установленому порядку 793 службових листів (в т.ч. 218 - вхідних документів (6 - від Верховної Ради України і Комітетів Верховної Ради України, 15 - від Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади, 4 – від народних депутатів України, депутатів місцевих рад, 3 - від рад усіх рівнів та інші), 129 - вихідних документів і 446 відповідей).

В рамках реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідно до Порядку доступу до публічної інформації, затвердженого розпорядженням голови обласної ради від 10.07.2015 № 41р, здійснювалася обробка, систематизація, аналіз та контроль запитів про отримання публічної інформації.

За 6 місяців 2019 року до Донецької обласної ради надійшло
2 інформаційних запита, в тому числі від громадян - 1 запит, від громадських організацій - 1 запит. Всі інформаційні запити розглянуто у встановлені терміни та надані роз'яснення.

Постійно готувалася інформація про службові листи і звернення громадян, які перебувають на контролі в обласній раді.

Підготовлені звіти про роботу зі зверненнями громадян та інформаційними запитами, що надійшли до обласної ради у першому півріччі 2019 році.

Підготовлена довідка про документообіг виконавчого апарату обласної ради за 2018 рік.

Виконано удосконалення системи електронного документообігу Lotus Notes:

-  забезпечено облік електронних консультацій для ОМС і збереження інформації в електронній базі;

- модернізовано електронну базу «Канцелярія» документообігу IBM Lotus Notes  щодо відправки резолюцій на виконання;

-  створено базу «Архів податкова звітність» - база документів податкової звітності.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749 «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності», складено облік кваліфікованих електронних підписів та печаток, які використовуються у виконавчому апараті обласної ради.

Підготовлено інформаційні матеріали та проведено навчання співробітників виконавчого апарату щодо роботи в програмі сканування та розпізнавання документів.

Підготовлені опис № 1 – продовження справ обласної ради постійного зберігання за 2017-2018 роки, опис № 2к – продовження справ обласної ради з кадрових питань (особового складу) за 2017-2018 роки.

Надано інформацію про стан роботи архівних підрозділів на лист державного архіву Донецької області від 12.02.2019 № 28-0060 листом від 20.02.2019  № к28-0060.

Здійснено передача справ постійного зберігання та з кадрових питань (особового складу) від управлінь виконавчого апарату обласної ради в архів обласної ради.

Підготовлено документи для комплексної перевірки державним архівом Донецької області, яка відбулася 24 травня 2019 року.

Правове забезпечення

Постійно здійснювався моніторинг прийнятих законів, постанов Кабінету Міністрів України, законопроектів, зареєстрованих у Верховній Раді України.

Щомісяця готувався бюлетень «Нове в законодавстві», який надсилався депутатам обласної ради, міським та районним радам для використання в роботі.

Надано правову допомогу Великоновоселківській районній раді з питань діяльності депутатських фракцій ради, Волноваській районній раді з питань укладення контрактів з керівниками комунальних підприємств, порядку передачі об’єктів права комунальної власності у державну, а також з питання оскарження в апеляційному порядку рішення Донецького окружного адміністративного суду по справі №200/13942/18-а, Мангушській районній раді з питання придбання службового житла для працівників медичних установ, Покровській районній раді стосовно порядку погодження проекту ліквідації шахти, розташованої на території району, комунальному підприємству «Компанія «Вода Донбасу» щодо державної реєстрації майна спільної власності територіальних громад, закріпленого за підприємством на праві господарського відання, яке розташовано в                             м. Часов´яр.

У першому півріччі 2019 року інтереси Донецької обласної ради представлено у судах:

- Першому апеляційному адміністративному суді за апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 28 грудня 2018 року у справі №200/13367/18-а за позовом Донецької обласної ради до Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату.

08 лютого 2019 року ухвалою суду апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Донецькій області залишено без руху через несплату судового збору.

В зв’язку з задоволенням позову Донецької обласної ради до Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату, підготовлено та направлено до Донецького окружного адміністративного суду заяву про видачу виконавчого листа про стягнення на користь Донецької обласної ради за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної  фіскальної служби у Донецькій області судового збору в розмірі 1762  гривні (вих. №3к30-0509). Розмір судового збору стягнуто в повному обсязі.

Господарському суді Донецької області за позовом заступника керівника Маріупольської міської прокуратури №1, в інтересах держави в особі - Донецької обласної ради, Донецької обласної державної адміністрації, обласної військово-цивільної адміністрації, про  визнання недійсними прилюдних торгів, свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів та визнання права власності на будівлю за територіальною громадою Донецької області.

Ухвалою суду від 28.01.2019 позовну заяву повернуто позивачу.

- Східному апеляційному господарському суді за апеляційною скаргою Маріупольської місцевої прокуратури №1 на рішення господарського суду Донецької області від 29.11.2018 у справі №905/1352/18 за позовом Маріупольської місцевої прокуратури №1 в інтересах держави в особі Донецької обласної ради та Донецької обласної військово-цивільної адміністрації до КП «Компанія «Вода Донбасу» та ТОВ «АКМ – ГАРАНТ».

За результатами розгляду 14.03.2019 апеляційну скаргу залишено без розгляду.

- Приморському районному суді міста Маріуполя Донецької області у справі №235/1030/19 за позовом   Музики  Л.С. до Донецької обласної ради, про визнання права власності в порядку спадкування за законом, третя особа - Сьома донецька державна нотаріальна контора, яка виконує функції Шостої донецької державної нотаріальної контори.

За результатами розгляду 24.05.2019 позовні вимоги задоволено в повному обсязі.

-   Жовтневому районному суді міста Маріуполя Донецької області по справі за позовом заступника керівника місцевої прокуратури № 1 в інтересах держави в особі Донецької обласної ради, Донецької облдержадміністрації про визнання недійсними прилюдних торгів на визнання права спільної власності на будівлю по вул. Грецька 49 у м. Маріуполі.

Підготовче провадження призначено на 27.07.2019 року.

У Верховному Суді України знаходиться справа за касаційною скаргою Донецької обласної ради про перегляд судових рішень за адміністративним позовом ГО «Екологічний рух МАМА-86» до Донецької обласної ради про відміну рішення від 16.01.2013 № 6/18-456 «Про узгодження проекту узгодження про розподіл вуглеводів, які плануються до видобутку в межах ділянки «Юзівська».

 Станом на 30.06.2019 слухання справи не призначено.

Кадрова робота

Здійснені заходи з проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого апарату обласної ради покладених на них завдань та обов’язків за 2018 рік (розпорядження голови обласної ради від 14.01.2019 № 2лс «Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого апарату Донецької обласної ради покладених на них завдань та обов’язків за 2018 рік» та від 25.01.2019 № 4лс «Про результати проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого апарату Донецької обласної ради покладених на них завдань та обов’язків за 2018 рік»).

Щомісячно проводилась робота з інформування органів місцевого самоврядування області щодо плану-графіку перепідготовки та підвищення кваліфікації посадових осіб органів місцевого самоврядування в Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України та в Інституті підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України в 2019 році.

Підготовлена аналітична інформація і дана відповідь в Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України щодо потреб у підвищенні кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорії в Донецькій області на 2020 рік (лист від 25.04.2019 № 22к32-0139).

Органам місцевого самоврядування області надавалися консультації з питань кадрової роботи, а також з питань, пов’язаних із запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.

Надана методична допомога працівникам виконавчого апарату обласної ради з питань подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування згідно з Законом України «Про запобігання корупції». Було організовано роботу з контролю подання е-декларацій, за результатами підготовлено доповідну записку від 05.04.2019 № 49-0132 щодо інформації про подачу співробітниками виконавчого апарату Донецької обласної ради декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік у Єдиний державний реєстр декларацій.

Підготовлено методичний супровід з ділової субординації (від 15.03.2019      № 49-0103),  методичний супровід щодо планування робочого часу (від 15.04.2019 № 49-0146),  методичний супровід щодо ефективного використання робочого часу (від 22.05.2019 № 49-0174), методичний супровід щодо мобінгу, як формі психологічного насильства (від 24.06.2019 № 49-0205) та зроблено розсилку співробітникам виконавчого апарату обласної ради для ознайомлення.

За звітний період на платформі «Prometheus» підвищили кваліфікацію (пройшли е-курси) наступні працівники виконавчого апарату обласної ради: Карімова К.В., консультант управління організаційного забезпечення діяльності ради та її органів з тем: «Конфлікт інтересів: треба знати! Від теорії до практики» та «Навчання для депутатів місцевих рад об’єднаних територіальних громад», Северіна О.А., консультант управління організаційного забезпечення діяльності ради та її органів з теми «Навчання для депутатів місцевих рад об’єднаних територіальних громад», Кукла Ю.М., в.о. начальника управління організаційного забезпечення діяльності ради та її органів обласної ради з теми «Навчання для депутатів місцевих рад об’єднаних територіальних громад», Буйволова М.А., консультант управління з загальних питань виконавчого апарату з теми «Доступ до публічної інформації для розпорядників» та Колесник Г.І., начальник відділу з кадрової роботи та нагород з тем: «Конфлікт інтересів: треба знати! Від теорії до практики», «Декларуй доброчесно!», «Психологія стресу та способи боротьби з ним». Сколова О.В., начальник управління моніторингу бюджетних програм та інформаційно-аналітичного забезпечення проходила навчання по Проекту ЕС з теми «Система державної допомоги в Україні».

Підготовлено 15 описів особових справ згідно номенклатури справ. Постійно оновлювалась резервна база особових справ працівників виконавчого апарату обласної ради, інформація щодо кількості днів щорічної відпустки та використаних днів щорічної відпустки, інформація щодо підвищення кваліфікації співробітників обласної ради, було видано 10 довідок з місця роботи співробітникам виконавчого апарату обласної ради, складався щомісячний табель обліку робочого часу.

Фінансово-господарська діяльність

Протягом І півріччя 2019 року співробітниками управління фінансово-матеріального забезпечення проведені наступні заходи:

- підготовка паспорта бюджетної програми 0110150 «Організаційне, інформаційне-аналітичне матеріально-технічне забезпечення діяльності виконавчого апарату обласної ради, райради, райрад у місті (у разі її створення), міської, селищної, сільської ради;

-   встановлено програмне забезпечення «Фахівець-Бухгалтерія», «Фахівець-Заробітна плата»;

-   формування повної, достовірної інформації про господарські процеси і результати діяльності обласної ради шляхом системного збору, реєстрації та узагальнення інформації в грошовому виразі про стан фінансових та не фінансових активів і зобов'язань, а також операцій, що призводять до їх зміни із застосуванням програмного забезпечення;

-  забезпечення фінансового контролю за наявністю і рухом майна, використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів відповідно з нормами, нормативами і кошторисами, затвердженими в установленому порядку;

-    оформлення особових рахунків співробітників обласної ради;

-   підготовка і здача річної фінансової та бюджетної звітності за 2018 рік по Донецькій обласній раді (установа), застосовуючи системи подання електронної звітності АС «Є-Звітність»;

-   підготовка і здача бюджетної та фінансової звітності за I квартал 2019 року  по Донецькій обласній раді (установа), застосовуючи системи подання електронної звітності АС «Є-Звітність»;

- підготовка і здача податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій;

- підготовка юридичних та фінансових зобов'язань згідно з наказом Міністерства Фінансів України від 02.03.2012 № 309 «Про затвердження порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» (із змінами). Відпрацювання в обліку господарських операцій;

-  підготовка і здача щомісячних звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України;

- підготовка і здача податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, сум утриманого з них податку за            I квартал 2019 року;

- щомісячна підготовка заявок на фінансування в межах затверджених кошторисних призначень;

-  підготовка заявок, а також перерахування матеріальної допомоги у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності. Відпрацювання в обліку господарських операцій;

- оплата витрат на утримання виконавчого апарату, підготовка платіжних доручень, реєстрів платіжних доручень. Відпрацювання в обліку господарських операцій, застосовуючи системи дистанційного обслуговування АС «Є-Казна»;

- систематизація господарських операцій і оформлення меморіальних ордерів, карток аналітичного обліку касових операцій, карток аналітичного обліку отриманих асигнувань, карток аналітичного обліку фактичних витрат, книги аналітичного обліку асигнувань, перерахованих підвідомчим установам, карток аналітичного обліку готівкових операцій, журнал-головної;

-  проведена інвентаризація матеріальних цінностей, які знаходяться на балансі виконавчого апарату облради;

-  здано документи управління в архів облради;

- проведена робота по матеріальному забезпеченню діяльності виконавчого апарата обласної ради згідно заявок працівників виконавчого апарату;

- проведена робота по підготовці та укладенню 10  договорів. Підготовлено електронний реєстр договорів для публікації інформації у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» на національному порталі відкритих даних Data.gov.ua;

- підготовлено штатний розпис на 2019 рік станом на 01.01.2019 року;

- підготовлено кошторис на утримання виконавчого апарату Донецької обласної ради  на 2019 рік.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2018 року № 1062 «Про затвердження Основних засад здійснення внутрішнього контролю розпорядниками бюджетних коштів та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 вересня 2011 р. № 1001», з метою забезпечення досягнення результатів діяльності виконавчого апарату обласної ради відповідно до цілей діяльності, у березні 2019 року затверджено Заходи з організації внутрішнього контролю у виконавчому апараті обласної ради, визначені можливі ризики та способи реагування на ризики у виконавчому апараті обласної ради. За результатами моніторингу виконання плану заходів з внутрішнього контролю, який здійснено структурними підрозділами виконавчого апарату за І півріччя 2019 року, виявлено недоліки і здійснено корегування відповідних заходів.

Висвітлення діяльності обласної ради та виконавчого апарату

 Здійснювалося модерування та адміністрування офіційного веб-сайту Донецької обласної ради.

На офіційному веб-сайті обласної ради у форматі інформаційних повідомлень регулярно висвітлювалася поточна діяльність та участь депутатів обласної ради, співробітників виконавчого апарату в заходах, що проводилися органами місцевого самоврядування, державної влади, громадськими інститутами та установами; відображались важливі для громадськості заходи районних та міських рад Донецької області, Української асоціації районних та обласних рад.

Протягом І півріччя 2019 року на сайті Донецької обласної ради було розміщено  72 інформаційних повідомлення, вони були продубльовані в соціальній мережі facebook з посиланням на офіційний веб-сайт Донецької обласної ради, а також розсилалися по базі даних ЗМІ.

Проводився щоденний моніторинг всеукраїнських та регіональних ЗМІ на предмет висвітлювання в них діяльності Донецької обласної ради. Щотижня здійснювався моніторинг відвідуваності офіційного веб-сайту Донецької обласної ради. Протягом І півріччя 2019 року сайт відвідали майже 6300 користувачів, які переглянули близько 17000 сторінок. З метою оптимізації відстеження відвідувань користувачами сайту обласної ради сторінок, які містять інформацію, що підлягає оприлюдненню, оновлено налаштування програми Google Аналітика.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 409 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відкритих даних» відкориговано та оновлено Перелік наборів даних Донецької обласної ради, що підлягають оприлюдненню в формі відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на офіційному веб-сайті Донецької обласної ради.

З метою поглиблення зворотного зв’язку та вивчення думки користувачів сайту в розділі «Опитування»  запроваджено 2 нових опитувальника: «Чи використовуєте Ви інформацію, яка міститься на нашому веб-сайті в розділі «Перелік наборів відкритих даних», у поточній діяльності?» та «Як в цілому Ви оцінюєте якість інформації, яка міститься на нашому веб-сайті в розділі «Перелік наборів відкритих даних»?». За попередніми результатами двох тижнів, 60 відсотків респондентів використовують дану інформацію часто, більше третини назвали її цікавою й корисною.

Проведена робота щодо перенесення бази відкритих даних обласної ради на нову версію сайту Єдиного державного веб-порталу відкритих даних «data.gov.ua».

У І півріччі 2019 року на веб-сайті обласної ради продовжувалося наповнення рубрики «Молодіжна ініціатива», розміщено матеріали, надані Бахмутською міською радою, Слов’янською районною радою, Донецьким Центром розвитку місцевого самоврядування. 

Започатковано нову рубрику «Ековектор» з метою інформування широких верств населення про природні багатства нашого краю та заходи зі збереження ландшафтного різноманіття. За січень-червень оприлюднено публікації, надані Бахмутською міською радою, Нікольською районною радою, Званівською та Сіверською ОТГ.

В розділі сайту «Місцеве самоврядування» створено підрозділ «Консультації», який передбачає надання відповідей профільними фахівцями обласної ради на актуальні питання посадових осіб місцевого самоврядування Донецької області.


Website Security Test