О советеПлан работы совета

Звіт

про виконання плану роботи Донецької обласної ради та її виконавчого апарату

за І півріччя 2018 року

 

Основними напрямками діяльності виконавчого апарату Донецької обласної ради є організаційне, правове, інформаційне, аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів і депутатів, а також здійснення взаємодії з місцевими органами влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами.

Станом на 01 липня 2018 року штатна чисельність виконавчого апарату складає 65 співробітників, фактична чисельність - 15 співробітників, в тому числі працюють 14 співробітників, 1 співробітник у відпустці без збереження заробітної плати.

 

Робота з депутатами

 

Протягом І півріччя 2018 року проводилася робота з депутатським корпусом обласної ради. Уточнювалася інформація про депутатів, їх місце роботи, контактні дані. Оновлена інформація розміщувалася на сайті обласної ради.

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» депутати обласної ради за сприянням співробітників виконавчого апарату проводили «прямі» телефонні лінії з виборцями: 25 січня Чертков С.І. у м. Костянтинівка, 29 березня Токарський М.М. у м. Маріуполі, 17 травня Шевцов О.В. у м. Новогродівка та 21 червня Третьяков С.В у м. Маріуполі. Депутатам надходили звернення громадян із соціально-побутових та інших питань, за результатами яких надавалися відповіді, роз’яснення та приймались заходи з вирішення порушених питань.

Депутати Донецької обласної ради працювали в режимі засідань робочих груп постійних комісій з метою сприяння у вирішенні актуальних питань життєдіяльності громадян.

Так, депутати постійної комісії обласної ради з питань екології та природних ресурсів розглянули звернення Громадської ради при Державному агентстві водних ресурсів України щодо розробки регіональної програми відновлення малих річок та забезпечення її фінансування з обласного та місцевих бюджетів. За результатами розгляду було надіслано відповідь (лист від 11.01.2018 № 5к32-0407).

Депутатами постійної комісії з питань соціальної політики та охорони здоров’я розглянуто лист від Сумської обласної ради щодо підтримки Звернення до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів та Міністерства охорони здоров’я України                               від 27.12.2017 № 01-21/769 щодо скасування змін в роботі системи екстреної медичної допомоги. За результатами розгляду підготовлено доповідну записку від 26.01.2018                  № 3к26-0531.

Депутатами постійної комісії з питань культури, духовності та підтримки засобів інформації розглянуто інформацію управління  культури і туризму Донецької облдержадміністрації від 29.03.2018 № 14.233/0/191-18, підготовлено та направлено до Комітету Верховної Ради України з питань культури і духовності пропозиції до рекомендацій парламентських слухань на тему: «Стан, проблеми та перспективи охорони культурної спадщини в Україні» (лист від 16.04.2018 № 0082-22).

Робочою групою постійної комісії з питань соціальної політики та охорони здоров’я  розглянуто рішення Сумської обласної ради від 27.04.2018 «Про звернення до Кабінету Міністрів України щодо скасування постанови про монетизацію пільг на проїзд». За результатами засідання направлено листа до міських рад щодо проблемних питань, які виникають під час компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян (лист від 12.06.2018 № к26-0221). Узагальнені пропозиції планується розглянути на наступному засіданні.

 Виконавчим апаратом було проведено роботу з інформування депутатів обласної ради щодо подання електронних декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік (листи від 06.02.2018 № 0029-27, від 05.03.2018                 № 0055-27). Депутатам надавалася консультаційна та практична допомога в отриманні електронних цифрових підписів, у заповненні декларацій.

З метою інформування на адресу депутатів обласної ради були направлені листи про:

-          проведення Круглого столу на тему: «Законодавче врегулювання правового статусу депутатів місцевих ради: поточний стан та перспективи удосконалення»                     (лист від 15.01.2018 № 0009-27);

-          обласний бюджет на 2018 рік (лист від 16.01.2018 № 0011-27);

-          звернення Миколаївської обласної ради до Верховної Ради України, обласних рад щодо підтримки проекту Закону України «Про запровадження загально-обов’язкового державного соціального медичного страхування в Україні»                                   (лист від 17.01.2018 № к26-0023)

-          відповідь Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України на депутатське звернення  (лист від 22.01.2018                     № 0229-24);

-          основні заходи, які проводяться органами місцевого самоврядування Донецької області (листи від 07.02.2018 № 26к0014-26, від 27.02.2018  №28к0014-26,                 від 03.03.2018 № 25к0051-26, від 03.04.2018 № 26к0070-26, від07.05.2018 №  27к0085-26, від 01.06.2018 № 26к 0095-26);

-          Резолюцію засідання круглого столу на тему: «Шляхи зменшення дитячої смертності» (лист від 09.02.2018 № к22-0047);

-          Резолюцію засідання круглого столу на тему: «Актуальні проблеми медичного забезпечення учасників АТО» (лист від 21.02.2018 № 2к22-0067);

-          продовження до 2020 року Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива, розробки регіональних і місцевих програм з підвищення енергоефективності в житловому секторі та їх фінансування у 2018 році та наступних роках (лист від 03.03.2018 № к24-0070);

-          роз’яснення Міністерства фінансів України про розподіл коштів екологічного податку (лист від 21.03.2018 № 5к 26-0025);

-          Програму економічного і соціального розвитку Донецької області на 2018 рік та основні напрями розвитку на  2019 і 2020 роки, а також перелік обласних програм, затверджених розпорядженнями голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації (лист від 23.03.2018 № 0069-27);

-   про виконання Регіональної програми розвитку малого та середнього підприємництва в Донецькій області на 2017-2018 роки (лист від 22.05.2018 № 2к0092-27);

-    щодо інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що реалізуються у 2018 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку (лист від 26.06.2018 № 0113-27).

Постійно проводилася робота з інформування депутатів обласної ради про нове в законодавстві України, про хід добровільного об’єднання територіальних громад в Донецькій області та з інших питань.

 

Протягом І півріччя 2018 року працівниками виконавчого апарату була надана консультаційна та практична допомога депутатам обласної ради в підготовці звернень до:

1)  департаменту екології та природних ресурсів Донецької облдержадміністрації:

-  щодо ходу виконання заходів «Програми розвитку регіональних ландшафтних парків Донецької області на період до 2015 року і прогноз до 2020» (лист від 25.01.2018 № 0015-27);

-   про обсяг надходжень екологічного податку до обласного бюджету у 2017 році, обсяг запланованих надходжень на 2018 рік (лист від 25.01.2018 № к26-0025);

-   про хід виконання «Програми поводження з відходами в Донецькій області на 2016-2020 роки» (лист від 12.04.2018 № 0080-27)

2) департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації

-  про хід виконання Регіональної програми інтеграції, соціальної адаптації та захисту внутрішньо переміщених осіб на 2017 рік (лист від 17.01.2018 № 0012-42);

-   щодо реалізації Постанови Кабінету Міністрів України від 14.07.2018 № 197 «Деякі питання надання пільг у готовій формі з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах» (лист від 21.05.2018 № 0096-42).

3) Головного управління юстиції у Донецькій області щодо ходу виконання заходів Програми правової освіти населення області на 2016-2020 роки (лист від 01.02.2018                    № 0022-35);

4) департаменту економіки облдержадміністрації:

-  щодо надання Програми економічного і соціального розвитку на 2018 рік і основні напрямки розвитку на 2019 і 2020 роки та інформації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Донецької області за 2017 рік (лист від 21.02.2018  № 0048-43);

-   щодо ходу реалізації Регіональної програми розвитку малого та середнього підприємництва в Донецькій області на 2017-2018 роки (лист від 07.05.2018 № 0092-27);

5)     департаменту сім’ї, молоді та спорту Донецької облдержадміністрації:

- щодо ходу виконання регіональної цільової програми розвитку фізичної культури і спорту Донецької області на 2017-2020 роки  (лист від 13.03.2018 № 0058-27);

- про підсумки виконання регіональної комплексної програми «Молодь і сім’я Донеччини. 2013-2017 років» (лист від 22.03.2018 № 0066-27);

- про виконання комплексної програми «Оздоровлення та відпочинок дітей Донецької області на 2013-2017 роки» (лист від 22.03.2018 № 0067-27);

6) управління культури і туризму Донецької  облдержадміністрації щодо:

- ходу реалізації Програми охорони культурної спадщини в Донецькій області на 2017-2019 роки (лист від 29.01.2018 № 0019-44);

- проблемних питань в сфері охорони культурної спадщини у Донецькій області, які потребують законодавчого врегулювання (лист від 23.03.2018 № 0068-44);

7) служби у справах дітей про підсумки виконання регіональної комплексної програми «Забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2013-2017 роки» (лист від 13.03.2018 № 0059-27);

8)  головного управління ДСНС України в Донецькій області щодо ходу виконання регіональної «Програми забезпечення мінімально достатнього рівня безпеки населення на території області від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2014-2017 роки» (лист від 12.04.2018 № 0081-27).

 

Взаємодія з Верховною Радою України, Українською асоціацією районних

та обласних рад

 

У звітному періоді продовжилася взаємодія обласної ради з Верховною Радою України.

Підготовлено та направлено до Управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України відомості про адміністративно-територіальний устрій області станом на 1 січня 2018 року та про зміни, які стались в адміністративно-територіальному устрої області  (лист від 26.02.2018                    № 11к0018-26).

 

З метою удосконалення законодавства у сфері місцевого самоврядування, з урахуванням пропозицій міських і районних рад підготовлено:

-  звернення до Міністерства соціальної політики України щодо роз’яснень стосовно кадрових питань (лист від 07.02.2018 № 0030-24);

- звернення до Кабінету Міністрів України про прийняття постанови Кабінету Міністрів України щодо осучаснення умов та моделі оплати праці працівників органів місцевого самоврядування (лист від 07.02.2018 № 0033-24);

-  звернення до Комітету Верховної Ради України з питань бюджету щодо розподілу коштів екологічного податку (лист від 15.02.2018 № 3к26-0025);

-  звернення до Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування щодо змін до законодавчого врегулювання діяльності депутатів місцевих рад (лист від 21.03.2018 № 20к0005-26).

 

У І півріччі 2018 року продовжувалася співпраця обласної ради із Українською асоціацією районних та обласних рад.

Надана організаційна допомога Українській асоціації районних та обласних рад у підготовці та проведенні:

- одноденної фахової майстерні на тему: «Секторальні реформи, як невід'ємна складова процесу децентралізації: медицина», яка відбулася 14 березня 2018 року у                  м. Покровську. У заході взяли участь голови та заступники голів районних рад області,  головні лікарі та фахівці комунальних установ районних центрів первинної медико-санітарної допомоги, представники Донецького регіонального відділення Асоціації міст України, керуючий справами виконавчого апарату  Гончарова М.Ю., в.о. начальника управління організаційного забезпечення діяльності ради та її органів виконавчого апарату Кукла Ю.М. За результатами проведеного заходу підготовлено і направлено модератору фахової майстерні перелік питань, які потребують додаткового роз’яснення стосовно реформування первинного рівня медичної допомоги (направлено 19.03.2018 на електрону адресу УАРОР), доповідну записку від 23.03.2018 № 3к 32-0073;

- одноденної фахової майстерні на тему: «Секторальні реформи як невід’ємна складова процесу децентралізації: бюджетна політика», яка відбулася 19 червня 2018 року в м. Костянтинівка. У професійній майстерні взяли участь голова Костянтинівської райдержадміністрації Виниченко Н.М. та заступник голови Костянтинівської районної ради СтепаненкоЛ.М., голови Бахмутської, Добропільської та Слов’янської районних рад, заступник голови Покровської районної ради. Від Донецької обласної ради взяли участь депутат обласної ради Поливяний В.Г., керуючий справами виконавчого апарату Гончарова М.Ю., начальник управління моніторингу бюджетних програм та інформаційно-аналітичного забезпечення виконавчого апарату обласної ради                    Сколова О.В.

За результатами проведеного заходу підготовлено повідомлення на сайт обласної ради (від 20.06.2018), направлено презентаційні матеріали до районних рад                                     (лист від 20.06.2018 № 0109-26) та доповідну записку (від 20.06.2018 № 49-0270).

15 травня 2018 року в.о. начальника управління організаційного забезпечення діяльності ради та її  органів Кукла Ю.М. взяв участь у відео-конференції, яка була проведена Українською асоціацією районних та обласних рад, на тему: «Планування, фінансування та інституційне забезпечення регіонального розвитку».

З метою представлення спільних інтересів органів місцевого самоврядування області була проведена робота з організації обговорення міськими та районними радами проектів законодавчих ініціатив, підготовки пропозиції до них. До Секретаріату Української асоціації районних та обласних рад з урахуванням пропозицій міських та районних рад області направлено:

- пропозиції до проекту розпорядження Кабінету Міністрів України                               «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції реформування системи професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад» (лист від 26.01.2018 № к32-0042);

- лист щодо надання роз’яснень окремих норм антикорупційного законодавства, зокрема щодо здійснення контролю за поданням декларацій депутатами місцевих рад                                           (лист від 06.02.2018 № 0026-32);

- зауваження до проекту Постанови Верховної Ради України «Про зміни в адміністративно-територіальному устрої Донецької області, зміну і встановлення меж міста Горлівка та Бахмутського району Донецької області» (лист від 14.02.2018                          № к32-0074);

- лист щодо необхідності осучаснення умов оплати праці працівників органів місцевого самоврядування (лист від 14.02.2018 № 0040-32);

- лист щодо роботи Донецького відокремленого підрозділу установи «Центр розвитку місцевого самоврядування»   (лист від 20.03.2018 № к32-0125);

- пропозиції до проекту Указу Президента України «Про затвердження меж та переліку районів, міст, селищ і сіл, частин їх територій, тимчасово окупованих у Донецькій та Луганській областях» (лист від 27.04.2018 № к32-0191);

- пропозиції до проекту Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження місцевими радами умов продажу об’єктів великої приватизації комунальної власності (лист від 07.05.2018 № 10к32-0199);

- узагальнену інформацію щодо участі представників районних рад і рад ОТГ області у нараді-семінарі у смт Затока (лист від 30.05.2018 № 20к32-0181);

-  лист щодо основних тем, для проведення фахових майстерень в рамках нової фази реалізації Проекту  «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС) для представників районних та обласних рад (лист від 26.06.2018 № к32-0268).

 

 

Взаємодія з міськими, районними радами та радами об’єднаних територіальних громад

 

Продовжилася взаємодія з міськими і районними радами області.

Щомісяця проводився збір інформації про графіки сесій міських, районних рад та рад об’єднаних територіальних громад.

Здійснювався збір відомостей про кадрові зміни в органах місцевого самоврядування.

Продовж січня-лютого були підготовлені та проведені онлайн-наради з представниками районних рад області: Великоновосілківською, Волноваською, Добропільською, Костянтинівською, Мар’їнською, Мангушською, Нікольською, Олександрівською, Покровською, Слов’янською, на яких були розглянуті питання діяльності органів місцевого самоврядування та хід добровільного об’єднання територіальних громад району, співробітництва  територіальних  громад, підготовки пропозицій щодо удосконалення законодавства про статус депутатів місцевих рад. За результатами проведених заходів районним радам для вивчення та використання в роботі було направлено методичні матеріали про співробітництво територіальних громад (листи від 26.01.2018 № 0017-26, від 01.02.2018 № 0023-26, від 02.02.2018 № к0016-26,                         від 07.02.2018 № 0031-26, від 07.02.2018 № 0032-26, від 12.02.2018 № 0036-26).

Було оновлено інформацію про хід реалізації в Донецькій області Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» станом 1 березня 2018 року. За результатами виконаної роботи було направлено листа щодо взаємодії з об’єднаними територіальними громадами (лист від 28.02.2018 № 0053-26).

У квітні-травні 2018 року підготовлено та проведено онлайн-наради із Лиманською, Миколаївською, Сіверською міськими, Андріївською, Званівською, Шахівською та Іллінівською сільськими радами об’єднаних територіальних громад, під час яких обговорювалися актуальні питання діяльності рад, шляхи подальшої взаємодії, надані правові консультації.

12 квітня 2018 року в.о. начальника управління організаційного забезпечення діяльності ради та її  органів Кукла Ю.М. разом з представниками Центру розвитку місцевого самоврядування взяв участь у робочій зустрічі з головами Мангушської та Нікольської районних рад, головами селищних рад. Під час зустрічі були обговорені проблемні питання і можливі варіанти створення об’єднаних територіальних громад, а також намічено проведення ряду заходів у районах зі створення ОТГ.

Начальник управління правового забезпечення Уралов І.В. та в.о. начальника управління організаційного забезпечення діяльності ради та її  органів Кукла Ю.М. взяли участь у дебатах щодо добровільного приєднання територіальних громад сіл та селищ до міст обласного значення, які відбулися у м. Маріуполі  22 травня 2018 року.

В.о. начальника управління організаційного забезпечення діяльності ради та її  органів Кукла Ю.М. взяв участь у тематичному тренінгу для селищних, сільських голів та депутатів місцевих рад Нікольського району на тему: «Участь депутатів сільських, селищних і районних рад та сільських, селищних голів в процесі впровадження реформи децентралізації», який відбувся у м. Маріуполі 23-24 квітня 2018 року, а також 29 травня 2018 року у с. Юр’ївка.

20-21 червня 2018 року в.о. начальника управління організаційного забезпечення діяльності ради та її  органів Кукла Ю.М. взяв участь у дводенному Всеукраїнському форумі старост об’єднаних територіальних громад: «Становлення інституту старост в Україні: перші кроки», який відбувся у м. Хмельницькому. На форумі були обговорені форми організації роботи старост, нормативно-правове забезпечення їх діяльності, залучення грантових та інших ресурсів для розвитку населених пунктів старостинського округу.

Були підготовлені і направлені звернення до міських, районних рад та рад об’єднаних територіальних громад з наступних питань:

- щодо заходів, які проводяться щомісяця органами місцевого самоврядування Донецької області (листи від 24.01.2018 № 0014-26, від 23.02.2018 № 0051-26,                             від 26.03.2018 № 0070-26, від 20.04.2018 № 0085-26, від 21.05.2018 № 0095-26,                                 від 25.06.2018 № 0112-26);

- щодо проведення Круглого столу на тему: «Законодавче врегулювання правового статусу депутатів місцевих рад: поточний стан та перспективи удосконалення»                        (лист від 12.01.2018 № 0005-26);

- про надання інформації щодо змін, які відбулися в адміністративно-територіальному устрої району громад станом на 1 січня 2018 року (лист від 29.01.2018 № 0018-26);

- Резолюція засідання круглого столу на тему: «Шляхи зменшення дитячої смертності» (лист від 09.02.2018 № 2к22-0047);

- щодо проведення одноденної фахової майстерні для голів районних рад області на тему: «Секторальні реформи, як невід’ємна складова процесу децентралізації: медицина» (лист від 12.02.2018 № к32-0073);

- Резолюція засідання круглого столу на тему: «Актуальні проблеми медичного забезпечення учасників АТО» (лист від 21.02.2018 № к22-0067);

-   щодо введення рубрики «Донецька область у подіях та особах» на офіційному веб-сайті Донецької обласної ради (лист від 30.03.2018 № 0073-26);

-  щодо наради-семінару для представників органів місцевого самоврядування    (лист від 16.04.2018 № к32-0181);

-   про проведення Всеукраїнського форуму старост об’єднаних територіальних громад «Становлення інституту старост в Україні: перші кроки» та надання матеріалів про кращу практику старости у ОТГ (лист від 17.04.2018 № к 26-0183, від 30.05.2018        № 5к26-0183);

-    Резолюції круглого столу на тему: «Шляхи зниження дитячого травматизму від опікової травми. Міжнародний і вітчизняний досвід – вчимося разом» (лист від 18.04.2018 № к22-0182);

-   проект Постанови Кабінету Міністрів України від 03.05.2018 № С02-129/219 «Про затвердження Порядку затвердження місцевими радами умов продажу об’єктів великої приватизації комунальної власності (лист від 03.05.2018 № к32-0199);

-   про підвищення кваліфікації 2018 року посадових осіб місцевого самоврядування І-IV категорії посад в Інституті підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України (лист від 03.05.2018 № к32-0219, від 30.05.2018  № к32-0242);

-   про проведення семінару для районних і обласних рад з питань місцевого самоврядування Українською асоціацією районних та обласних рад 11-15 вересня 2018 року у смт Затока (лист від 08.05.2018 № 10к32-0181);

-     про надання відповідей на окремі питання озвучені підчас одноденної фахової майстерні на тему: «Секторальні реформи, як невід’ємна складова процесу децентралізації: медицина» (лист від 10.05.2018 № 4к32-0073);

-     про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2017                 № 1100 «Про внесення змін до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (лист від 17.05.2018 № к24-0198);

-      щодо питання перегляду на місцевому рівні регуляторних актів та приведення їх у відповідність до чинного законодавства України (лист від 17.05.2018  № к24-0198);

-  про проведення конкурсного набору від ОТГ до Школи місцевого самоврядування у 2018 році (лист від 23.05.2018 № 0098-26);

-  про Конкурс «Кращі практики місцевого самоврядування у 2018 році»                     (лист від 05.06.2018 № 0102-26);

-   презентаційні матеріали до одноденної фахової майстерні для представників обласної та районних рад області на тему: «Секторальні реформи як невід’ємна складова процесу децентралізації: бюджетна політика» (лист від 20.06.2018 № 0109-26);

-    про підготовку пропозицій щодо шляхів вдосконалення положень Закону України «Про звернення громадян» у частині подання та розгляду електронних петицій, адресованих органам місцевого самоврядування (19.06.2018 № к24-0260);

-   щодо інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що реалізуються у 2018 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку (лист від 26.06.2018 № 0113-27).

 

Робота з документами

 

З метою реалізації повноважень підготовлено 13 розпоряджень голови обласної ради, в тому числі 3 розпорядження з кадрових питань (особового складу), 9 розпоряджень з кадрових питань (особового складу) про відпустки та 1 розпорядження з кадрових питань (особового складу) про відрядження.

  У звітному періоді виконавчим апаратом обласної ради зареєстровано і оформлено в установленому порядку 850 службових листів (в т.ч. 292 - вхідних документів (5 - від Верховної Ради України і Комітетів Верховної Ради України, 17 - від Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади, 1 – від народних депутатів України, депутатів місцевих рад, 15 - від рад усіх рівнів та інші), 115 - вихідних документів і 443 відповіді).

В рамках реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідно до Порядку доступу до публічної інформації, затвердженого головою обласної ради, здійснюються обробка, систематизація, аналіз та контроль запитів про отримання публічної інформації.

За 6 місяців 2018 року до Донецької обласної ради надійшло 5 інформаційних запитів, в тому числі від громадян - 1 запит, від громадських організацій - 4 запити. Всі інформаційні запити розглянуто у встановлені терміни, 4 запити направлено за належністю, по 1 запиту надані роз'яснення.

Постійно готувалася інформація про службові листи і звернення громадян, які перебувають на контролі в обласній раді.

Підготовлені звіти про роботу зі зверненнями громадян та інформаційними запитами, що надійшли до обласної ради за 1 півріччя 2018 року.

Підготовлені та затверджені номенклатура справ обласної ради на 2018 рік та план роботи архіву обласної ради на 2018 рік.

Підготовлені опис № 1 – продовження справ обласної ради постійного зберігання за 2017 рік, опис № 2к – продовження справ обласної ради з кадрових питань (особового складу) за 2017 рік.

Підготовлені до прошивки і прошиті в друкарні документи обласної ради постійного строку зберігання та з кадрових питань (особового складу) за 2017 рік.

Відпрацьовано питання захисту інформації та доступу до документів та сайту обласної ради.

Внесені пропозиції щодо приведення Інструкції з діловодства у обласній раді та її виконавчому апараті згідно з Типовою інструкцією з діловодства в міністерствах, інших центральних і місцевих органах виконавчої влади, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55.

 

Правове забезпечення

 

Постійно здійснювався моніторинг прийнятих законів, постанов Кабінету Міністрів України, законопроектів, зареєстрованих у Верховній Раді України.

Щомісяця готувався бюлетень «Нове в законодавстві», який надсилався депутатам обласної ради, міським та районним радам, радам об’єднаних територіальних громад для використання в роботі.

У першому півріччі 2018 року інтереси Донецької обласної ради представлено у судових справах:

- у Донецькому апеляційному адміністративному суді:

- при розгляді апеляційної скарги Донецької обласної державної адміністрації, обласної військово-цивільної адміністрації на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 06.02.2018 по справі за позовом Донецької обласної державної адміністрації, обласної військово-цивільної адміністрації до Донецької обласної ради про визнання протиправним та скасування розпорядження голови Донецької обласної ради від 24.10.2014 № 113кс «Про продовження контракту з генеральним директором комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу». За результатами розгляду справу направлено до суду першої інстанції для продовження розгляду.

- у Донецькому окружному адміністративному суді:

- за позовом депутата обласної ради Шапран Ю.В. до Донецької облдержадміністрацій, обласної військово-цивільної адміністрації, Донецької обласної ради постановою суду зобов’язано обласну раду достроково припинити повноваження депутата обласної ради Шапрана Ю.В. На адресу суду було направлено заяву щодо роз’яснення порядку і способу виконання даного рішення. Ухвалою від 02.02.2018 р. судом відмовлено в роз’ясненні судового рішення.

- за позовом Донецької обласної державної адміністрації, обласного військово-цивільної адміністрації до Донецької обласної ради про визнання протиправним та скасування розпорядження голови Донецької обласної ради від 24.10.2014 № 113кс «Про продовження контракту з генеральним директором комунального підприємства                            «Компанія «Вода Донбасу». Ухвалою від 06.06.2018 розгляд справи припинено.

- в Господарському суді Донецької області:

- при розгляді позовної заяви публічного акціонерного товариства «Веско» до Слов’янської  районної державної адміністрації та Андріївської сільської ради Слов’янського  району Донецької області. Треті особи - Донецька обласна і Слов’янська  районна ради. В ході розгляду справи позивач відмовився від позовних вимог.

- при розгляді позовної заяви Маріупольської місцевої прокуратури №1 до комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» та товариству з обмеженою відповідальністю «АКМ-Гарант» про визнання недійсними рішення тендерного комітету та договору про закупівлю №10-17-119Т від 26.12.2017. За результатом розгляду справи судом відмовлено у задоволенні позовних вимог.

            У цивільному провадженні загальними судами Донецької та Дніпропетровської областей було розглянуто 5 справ за позовами до Донецької обласної ради про визнання права власності в порядку спадкування за законом, про визнання додаткового строку на прийняття спадщини, встановлення родинних зв’язків, а також про стягнення майнової та моральної шкоди, компенсації за зруйнований будинок внаслідок бойових дій та проведення антитерористичної операції.

            У Верховному Суді України знаходяться 2 справи:

- касаційна скарга Донецької обласної ради про перегляд судових рішень за адміністративним позовом ГО «Екологічний рух МАМА-86» до Донецької обласної ради про відміну рішення від 16.01.2013 № 6/18-456 «Про узгодження проекту узгодження про розподіл вуглеводів, які плануються до видобутку в межах ділянки «Юзівська».

 Станом на 30.06.2018 слухання справи не призначено;

- касаційна скарга ТОВ «Голден Клей» на постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 19 вересня 2016 року у справі за позовом ТОВ «Голден Клей» до Донецької обласної ради про визнання незаконним рішення обласної ради.

Станом на 30.06.2018 слухання справи не призначено.

            Начальник управління правового забезпечення Уралов І.В. взяв участь у семінарі для співробітників юридичних служб органів місцевого самоврядування, райдержадміністрацій, управлінь та служб облдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади,  проведеному 28.03.2018 у м. Маріуполь Головним територіальним управлінням юстиції в Донецькій області спільно з Норвезькою Радою з питань біженців в Україні.

 

Кадрова робота

 

Здійснені заходи з проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого апарату обласної ради покладених на них завдань та обов’язків за 2017 рік. В результаті були оформлені:

- доповідна записка щодо проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого апарату обласної ради покладених на них завдань і обов'язків за 2017 рік від 09.01.2018 № 49-0015;

- доповідна записка щодо результатів проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого апарату обласної ради покладених на них завдань і обов'язків за 2017 рік від 30.01.2018 № к49-0015.

Зроблена розсилка співробітникам виконавчого апарату обласної ради Методичних рекомендацій щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 29.09.2017 № 839 та оформлений лист ознайомлення.

Підготовлена інформація про конфлікт інтересів у діяльності посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад і загальний порядок притягнення до адміністративної відповідальності, за порушення норм Закону України «Про запобігання корупції», а також підготовлено 31 тест (відповіді) на перевірку знання Закону України «Про запобігання корупції».

Проведена робота з інформування органів місцевого самоврядування області щодо плану-графіку перепідготовки та підвищення кваліфікації посадових осіб органів місцевого самоврядування в Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України в 2018 році.

Органам місцевого самоврядування області надавалися консультації з питань кадрової роботи, а також з питань, пов’язаних із запобіганням та врегулюванням конфлікту інтересів.

Підготовлена аналітична інформація і дана відповідь в Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України щодо потреб у підвищенні кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорії в Донецькій області на 2019 рік.

Надана методична допомога працівникам виконавчого апарату обласної ради з питань подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування згідно з Законом України «Про запобігання корупції». Організована робота з контролю подання е-декларацій.

Підготовлено та направлено листа до Міністерства соціальної політики України від 13.06.2018 № 0106-24 про надання роз'яснень з питання практичного застосування окремих норм Закону України «Про відпустки» (про необхідність виходу на роботу співробітника, в зв'язку з закінченням антитерористичної операції в Донецькій області відповідно до Указу Президента України №116 від 30.04.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 30 квітня 2018 «Про широкомасштабної антитерористичної операції в Донецькій і Луганській областях).

Постійно оновлювалась резервна база особових справ працівників виконавчого апарату обласної ради, інформація щодо кількості днів щорічної відпустки, складався щомісячний табель обліку робочого часу. Зроблено розрахунок стажу роботи державної служби та служби в органах місцевого самоврядування для 16 працівників виконавчого апарату. Підготовлено 16 описів особових справ згідно номенклатури справ.

 

Фінансово-господарська діяльність

 

           Протягом 1-го півріччя 2018 року співробітниками управління фінансово-матеріального забезпечення проведені наступні заходи:

-          підготовка паспорта бюджетної програми 0110150 «Організаційне, інформаційне-аналітичне матеріально-технічне забезпечення діяльності виконавчого апарату обласної ради, райради, райради у місті (у разі її створення), міської, селищної, сільської ради»;

-          формування повної, достовірної інформації про господарські процеси і результати діяльності обласної ради шляхом системного збору, реєстрації та узагальнення інформації в грошовому виразі про стан фінансових та нефінансових активів і зобов'язань, а також операцій, що призводять до їх зміни із застосуванням програмного забезпечення «Афіна-бухгалтерія», «Афіна-фінансування», «Афіна-консолідація»;

-          забезпечення фінансового контролю за наявністю і рухом майна, використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів відповідно з нормами, нормативами і кошторисами, затвердженими в установленому порядку;

-          оформлення особових рахунків співробітників обласної ради;

-   підготовка і здача річної фінансової та бюджетної звітності за 2017 рік за Донецькій обласній раді (установа);

-    підготовка і здача бюджетної та фінансової звітності за I квартал 2018 року  по Донецькій обласній раді (установа);

-    підготовка і здача податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій;

-  підготовка юридичних та фінансових зобов'язань згідно з наказом Міністерства Фінансів України від 02.03.2012 № 309 «Про затвердження порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» (із змінами). Відпрацювання в обліку господарських операцій;

-  підготовка і здача щомісячних звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України;

- підготовка і здача податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, сум утриманого з них податку за I квартал 2018 року;

- щомісячна підготовка заявок на фінансування в межах затверджених кошторисних призначень;

-  підготовка заявок, а також перерахування матеріальної допомоги у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності. Відпрацювання в обліку господарських операцій;

- оплата витрат на утримання виконавчого апарату, підготовка платіжних доручень, реєстрів платіжних доручень. Відпрацювання в обліку господарських операцій;

- систематизація господарських операцій і оформлення меморіальних ордерів, карток аналітичного обліку касових операцій, карток аналітичного обліку отриманих асигнувань, карток аналітичного обліку фактичних витрат, книги аналітичного обліку асигнувань, перерахованих підвідомчим установам, карток аналітичного обліку готівкових операцій, журнал-головної;

Проведено роботу з матеріального забезпечення діяльності виконавчого апарата обласної ради.

Проведено роботу з підготовки та укладення 12  договорів та 3 додаткових угод. Підготовлений електронний реєстр договорів для публікації інформації у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про наборах даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» на національному порталі відкритих даних Data.gov.ua .

 Підготовлено кошторис на утримання виконавчого апарату Донецької обласної ради  на 2018 рік.

Підготовлено штатний розпис виконавчого апарату обласної ради на 2018 рік станом на 01.01.2018 року та станом 18.05.2018 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 363.

 

Висвітлення діяльності обласної ради та виконавчого апарату

 

На офіційному веб-сайті обласної ради у форматі інформаційних повідомлень регулярно висвітлювалася поточна діяльність та участь депутатів обласної ради і співробітників виконавчого апарату в заходах, що проводилися органами місцевого самоврядування, державної влади, громадськими інститутами та установами; відображались важливі для громадськості заходи районних та міських рад Донецької області.

Протягом 1 півріччя 2018 року на сайті Донецької обласної ради було розміщено  75 інформаційних повідомлень, вони були продубльовані в соціальній мережі facebook з посиланням на офіційний веб-сайт Донецької обласної ради, а також розсилалися по базі даних ЗМІ.

Проводився щоденний моніторинг всеукраїнських та регіональних ЗМІ на предмет висвітлювання в них діяльності Донецької обласної ради. Щотижня здійснювався моніторинг відвідуваності офіційного веб-сайту Донецької обласної ради. Протягом 1 півріччя 2018 року сайт відвідали майже 8600 користувачів, які переглянули близько 26200 сторінок.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2017 № 1100 осучаснено Перелік наборів даних Донецької обласної ради, що підлягають оприлюдненню в формі відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на офіційному веб-сайті Донецької обласної ради.

Доповнено нормативну базу, яка регламентує напрямок роботи, що висвітлюється у розділі «Реформування місцевого самоврядування». Зокрема розміщено Розпорядження КМУ № 130-р від 28.02.2018 «Про внесення змін до перспективного плану формування територій громад Донецької області», Розпорядження КМУ № 159-р від 14.03.2018 «Про визнання спроможним об’єднаних територіальних громад», оприлюднено карту з межами та населеними пунктами об’єднаних територіальних громад та відомості про ОТГ Донецької області станом на 17.05.2018.

На веб-сайті обласної ради започатковано нову рубрику «Донецька область у подіях та особах», призначену для популяризації історико-культурної спадщини та соціально-економічного розвитку територіальних одиниць Донецької області. За 1 півріччя в рубриці розміщено інформаційні матеріали Олександрівської, Покровської районних рад, Селидівської, Слов’янської, Покровської міських рад, Шахівської, Лиманської ОТГ.