Документы6/2-022 - Про обласний бюджет на 2011 рік...
Документ:
Редакции документа:
Версия для печати

Решение областного совета

Про обласний бюджет на 2011 рік

29 декабря 2010 года

Керуючись Законом України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» прийнятим у другому читанні та в цілому, відповідно до Бюджетного та Податкового кодексів України,  ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в України»  обласна рада

ВИРІШИЛА:

1. Встановити:

1.1. Доходи обласного бюджету на 2011 рік в сумі 6369691,6 тис. грн., в тому числі за рахунок дотації вирівнювання з державного бюджету в сумі 652119,1тис. грн., додаткової дотації з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів в сумі 61927,5 тис. грн., субвенцій з державного бюджету в сумі 3539517,7 тис. грн.

Обсяг доходів загального фонду бюджету визначити у сумі 6175267,6 тис. грн., спеціального фонду – 194424,0 тис. грн. (додаток 1).

1.2. Розмір обігового залишку бюджетних коштів обласного бюджету в сумі  25 000 тис. грн.

2. Затвердити загальний обсяг видатків обласного бюджету на  2011 рік у сумі 6369691,6 тис. грн., у тому числі видатки загального фонду бюджету в сумі 6116067,6 тис. грн. і спеціального фонду бюджету –  253624 тис. грн., за функціональною структурою бюджету (додаток 2) та по головних розпорядниках коштів (додаток 3).

3. Затвердити на 2011 рік:

- розподіл між бюджетами міст обласного значення, районів області та обласним бюджетом сум міжбюджетних трансфертів з державного бюджету (додаток 4);

- субвенції з обласного бюджету бюджетам міст і районів на 2011 рік згідно з додатком 5.

4. Установити, що у 2011 році:

4.1. До доходів загального фонду обласного бюджету зараховуються податки і збори, перелік яких визначено ст.ст. 66, 69 Бюджетного кодексу України.

4.2. До доходів спеціального фонду обласного бюджету зараховуються податки і надходження, перелік яких встановлено Законом України «Про Державний бюджет України на 2011 рік», а також надходження від погашення сільгосптоваровиробниками області заборгованості за бюджетними коштами, виділеними для формування регіональних ресурсів продовольства в 1996-2001 роках.

Доходи спеціального фонду обласного бюджету витрачаються на заходи, передбачені законодавством.

4.3. Податки і збори (обов’язкові платежі), які справлялися до 1 січня 2011 року та не встановлені Податковим кодексом України як загальнодержавні і місцеві податки та збори, включаючи розстрочені і відстрочені суми грошових зобов’язань, суми податкового боргу з урахуванням штрафних санкцій та пені, що обліковувалися станом на 31 грудня 2010 року, і суми, донараховані за актами перевірок, за цими податками і зборами (обов’язковими платежами), сплачуються платниками податку за правилами, встановленими відповідними законодавчими актами України, або стягуються у порядку, встановленому Податковим кодексом України, та зараховуються до загального чи спеціального фонду обласного бюджету – в частині податків і зборів (обов’язкових платежів), які зараховувалися відповідно до загального чи спеціального фонду обласного бюджету.

 

5. Визначити:

5.1. Перелік захищених статей видатків загального фонду обласного бюджету на 2011 рік:

оплата праці працівників бюджетних установ;

нарахування на заробітну плату;

придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;

забезпечення продуктами харчування;

оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

поточні трансферти населенню;

поточні трансферти місцевим бюджетам;

підготовка кадрів вищими навчальними закладами I - IV рівнів акредитації.

5.2. Перелік заходів, пов’язаних з діяльністю комунальних підприємств та громадських організацій, яким надавалася фінансова підтримка на забезпечення поточної діяльності в межах Програми економічного і соціального розвитку Донецької області на 2010 рік, а також окремих рішень обласної ради (додаток 6).

Фінансування визначених у переліку заходів здійснюється до прийняття Програми економічного та соціального розвитку Донецької області на 2011 рік .

5.3. Виконавцями окремих заходів регіональних програм, кошти, на виконання яких передбачені в обласному бюджеті:

- на розвиток земельних відносин - Головне управління Держкомзему у Донецькій області.

- на утримання регіональних ландшафтних парків – виконавчий апарат Донецької обласної ради.

6. Затвердити у складі видатків обласного бюджету резервний фонд обласного бюджету в сумі 10 000 тис. грн.

 Витрачання коштів резервного фонду здійснювати відповідно до ст. 24 Бюджетного кодексу України, Порядком використання коштів резервного фонду бюджету, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 415 (зі змінами та доповненнями), та Методичними рекомендаціями щодо підготовки розпоряджень голови облдержадміністрації про використання коштів резервного фонду обласного бюджету, затвердженими розпорядженням голови облдержадміністрації від 27.09.2002 № 461 (зі змінами та доповненнями).

7. Установити:

7.1. Профіцит загального фонду обласного бюджету у сумі 59200 тис.грн., напрямком використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) (додаток 7).

7.2. Дефіцит спеціального фонду обласного бюджету у сумі 59200 тис.грн., джерелом покриття якого визначити надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 59200 тис.грн. (додаток 7).

8. Врахувати у складі обласного бюджету видатки за рахунок субвенцій державного бюджету із спеціального фонду на фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту виконавчих органів міських (міст обласного значення) і районних у містах рад для здійснення заходів з виконання спільного із Світовим банком проекту «Вдосконалення системи соціальної допомоги» у сумі 2648,3 тис. грн.

9. Встановити, що:

9.1. Фінансування видатків обласного бюджету здійснюється в межах фактичних надходжень доходів із застосуванням режиму економії.

9.2. Розпорядники коштів обласного бюджету мають право брати зобов'язання на здійснення видатків лише в межах відповідних бюджетних призначень, встановлених їм на 2011 рік, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік органами Державного казначейства України.

У разі наявності простроченої заборгованості по заробітній платі, стипендіях, а також за спожиті комунальні послуги та енергоносії, розпорядники коштів обласного бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань не беруть бюджетні зобов'язання та не здійснюють платежі за іншими заходами, пов'язаними з функціонуванням бюджетних установ (крім захищених статей бюджету) до погашення такої заборгованості.

9.3. Керівники бюджетних установ утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах на утримання бюджетних установ.

9.4. Фінансування окремих програм і заходів спеціального фонду обласного бюджету здійснюється:

9.4.1. В сфері охорони навколишнього природного середовища в межах надходження платежів за забруднення навколишнього природного середовища, екологічного податку та грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, які зараховуються до обласного бюджету, відповідно до Програми заходів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища на 2010, 2011 роки (далі - Програма), затверджених розпорядженнями голови обласної ради з наступним їх затвердженням на сесії обласної ради.

9.4.2. На утримання регіональних ландшафтних парків з 01.01.2011, з подальшим врахуванням у складі Програми, зазначеної у п.9.4.1 цього рішення.

9.4.3. На потреби дорожнього господарства за рахунок надходжень збору за першу реєстрацію транспортних засобів у встановлених законодавством розмірах, які зараховуються до обласного дорожнього фонду відповідно до напрямів використання коштів зазначеного дорожнього фонду, затверджених розпорядженнями голови обласної ради з наступним їх затвердженням на сесії обласної ради.

9.5. Заборгованість підприємств, організацій та установ усіх форм власності з відрахувань і зборів на реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг загального користування зараховується і обліковується на рахунках Служби автомобільних доріг у Донецькій області та спрямовується на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг області.

9.6. Залишки коштів від надходжень збору за проведення гастрольних заходів в частині, що припадає обласному бюджету, станом на 01.01.2011, направляються на підтримку гастрольних заходів на регіональному рівні.

Головним розпорядником зазначених коштів є управління культури і туризму облдержадміністрації.

9.7. Надходження в 2011 році від погашення сільгосптоваровиробниками області заборгованості за бюджетні кошти, виділені для формування регіональних ресурсів продовольства у 1996-2001 роках, а також залишок коштів спеціального фонду обласного бюджету на 01.01.2011 в частині зазначених надходжень за попередній період, направляються на виконання відповідних заходів Програми економічного і соціального розвитку Донецької області на 2011 рік.

9.8. Кошти, що враховані в складі видатків обласного бюджету по КФК 180109 «Програма стабілізації та соціально-економічного розвитку територій» спрямовуються на виконання заходів Програми економічного та соціального розвитку Донецької області на 2011 рік та окремих цільових програм, затверджених обласною радою.

9.9. Нерозподілена сума додаткової дотації з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів у сумі  61927,5 тис. грн. направляється бюджетам міст і районів за підсумками виконання місцевих бюджетів області не раніше другого кварталу 2011 року.

10. Надати право голові обласної ради:

10.1. Приймати на підставі звернень облдержадміністрації у міжсесійний період розпорядження з наступним затвердженням їх на сесіях обласної ради:

10.1.1. Про перерозподіл асигнувань між:

- напрямками витрат за функціональною та економічною ознаками, у тому числі у разі визначення додаткових напрямів здійснення видатків  обласного бюджету;

- головними розпорядниками бюджетних коштів;

- заходами та розділами Програми економічного і соціального розвитку Донецької області на 2011 рік у межах фінансового ресурсу, передбаченого в обласному бюджеті на її виконання;

- загальним та спеціальним фондами за видатками у межах загального обсягу бюджетних призначень із зміною обсягу профіциту загального фонду обласного бюджету та дефіциту спеціального фонду обласного бюджету, у тому числі в частині спрямування коштів на погашення зобов'язань за 2010 рік, узятих на облік органами Державного казначейства України за станом на 1 січня 2011 року.

10.1.2. Про розподіл та перерозподіл між обласним бюджетом, бюджетами міст обласного значення та районними бюджетами сум субвенцій з державного та обласного бюджетів для фінансування окремих заходів цільового характеру, врахованих у складі обласного бюджету пунктом 8 цього рішення.

10.1.3. Про урахування у складі обласного бюджету, а також визначення напрямку подальшого використання коштів трансфертів:

- з державного бюджету, що виділяються додатково області на підставі законодавчих та нормативних актів;

- міських бюджетів міст обласного значення та районних бюджетів, обласних бюджетів на виконання регіональних програм і спільних заходів.

10.1.4. Про виключення зі складу обласного бюджету коштів трансфертів з державного бюджету та міських бюджетів міст обласного значення та районних бюджетів, обласних бюджетів на підставі законодавчих та нормативних актів.

11. Обласній державній адміністрації:

11.1. При підготовці у міжсесійний період пропозицій на розгляд голови обласної ради в межах його повноважень, визначених п.10.1.1-10.1.4 цього рішення, враховувати зміни стосовно головних розпорядників обласного бюджету та виконавців окремих заходів регіональних програм у зв’язку із внесенням змін до структури облдержадміністрації та реорганізацією або ліквідацією територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.

11.2. Підготувати та надати на розгляд і затвердження обласній раді пропозиції щодо здійснення капітальних видатків бюджету розвитку, спрямованих на: соціально-економічний розвиток регіонів; виконання інвестиційних програм (проектів); будівництво, капітальний ремонт та реконструкцію об’єктів соціально-культурної сфери і житлово-комунального господарства; будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів; будівництво і придбання житла окремим категоріям громадян відповідно до законодавства; збереження та розвиток історико-культурних місць України та заповідників; комп’ютеризацію та інформатизацію загальноосвітніх навчальних закладів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст, що знаходяться в управлінні обласної ради.

11.3. Здійснювати за погодженням з постійною комісією обласної ради з питань економічної політики, бюджету і фінансів перерозподіл обсягів субвенцій на проведення програм соціального захисту населення між містами і районами області, згідно з додатком 4 цього рішення, виходячи з фактично нарахованих обсягів відповідних пільг, субсидій та допомоги населенню, а також державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях на підставі документів, що підтверджують фактичні витрати.

11.4. Готувати пропозиції для розгляду обласною радою щодо внесення змін до обласного бюджету з урахуванням:

- пропозицій органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області щодо виконання спільних програм і заходів;

- напрямів витрачання коштів державного бюджету за програмами, які реалізуються в регіоні;

- внесення змін до державного бюджету протягом року.

12. Головному фінансовому управлінню облдержадміністрації (Скарга):

12.1. Укладати договори з:

12.1.1. Головним управлінням Державного казначейства України у Донецькій області на отримання за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку, без нарахування відсотків за користування цими коштами згідно із порядком, затвердженим чинним законодавством:

- позик на покриття тимчасових касових розривів обласного бюджету;

- середньострокових позик на суми невиконання у відповідному звітному періоді розрахункових обсягів кошика доходів обласного бюджету, визначених у законі про Державний бюджет України.

12.1.2. Фінансовими установами  на отримання позик на покриття тимчасових касових розривів, що виникають за загальним фондом та бюджетом розвитку обласного бюджету на строк до трьох місяців у межах поточного бюджетного періоду відповідно до затвердженого чинним законодавством порядку.

12.2. Здійснювати:

12.2.1. Передачу проведених в централізованому порядку розрахунків за рахунок субвенції з державного бюджету.

12.2.2. Проведення взаємних розрахунків з міськими бюджетами міст обласного значення і районними бюджетами у випадках, передбачених чинним законодавством.

12.3. Здійснювати в межах поточного бюджетного періоду на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів обласного бюджету на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду  шляхом укладання договорів з установами банків у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

12.4. Забезпечити координацію роботи з:

- містами і районами області щодо обліку  у складі місцевих бюджетів трансфертів обласному бюджету,  передбачених відповідно до укладених з обласною радою договорами на виконання регіональних програм і спільних заходів;

- Селидівською міською радою щодо здійснення розрахунків бюджетом міста з погашення заборгованості у сумі 71,2 тис. грн. перед обласним бюджетом по виконанню фінансових зобов'язань в рамках Муніципальної кредитної лінії згідно з договором з облдержадміністрацією.

13. Головним розпорядникам коштів обласного бюджету:

13.1. Забезпечити впорядкування видатків, що здійснюються за рахунок бюджетних асигнувань, з приведенням показників по мережі, штатам і контингенту установ і організацій відповідно до бюджетних призначень, передбачених на їх утримання в 2011 році.

13.2. Брати зобов'язання по спеціальному фонду бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду.

13.3. Передбачити в кошторисах доходів і видатків бюджетних установ  в  повному   обсязі  кошти на оплату  праці працівникам бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці і розміром мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за електричну і теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, спожиті бюджетними установами, і послуги зв'язку, не допускаючи простроченої заборгованості за вказані послуги.

Врахувати, що в разі наявності у розпорядників бюджетних коштів простроченої заборгованості по оплаті комунальних послуг і енергоносіїв, органи казначейства здійснюють платежі загального фонду по витратах (окрім передбачених п. 5.1 даного рішення) тільки після погашення такої заборгованості.

13.4. Встановити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі, виходячи з обсягів призначень, згідно з додатком 3 даного рішення, з урахуванням зменшення обсягів споживання енергоносіїв на 10 відсотків.

14. Додатки до даного рішення є його невід'ємною частиною.

15. Рішення набирає чинності з 1 січня 2011 року і діє по 31 грудня 2011 року.

16. Контроль за виконанням даного рішення покласти на облдержадміністрацію (Близнюк) і обласну раду  (Шишацький).

 

Голова обласної ради                                                                         А.В. Шишацький 

6-й созыв

Данный документ не утверждает другие документы

Данный документ не аннулирует другие документы