О советеПлан работы совета

Звіт

про виконання плану роботи

виконавчого апарату Донецької обласної ради за І півріччя 2021 року

 

Основними напрямками діяльності виконавчого апарату Донецької обласної ради є організаційне, правове, інформаційне, аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів і депутатів, а також здійснення взаємодії з місцевими органами влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами.

Станом на 30 червня 2021 року штатна чисельність виконавчого апарату складає 65 працівників, фактична чисельність - 15 працівників, в тому числі працюють 14 працівників, 1 працівник у відпустці без збереження заробітної плати.

 

Робота з депутатами

 

Протягом І півріччя 2021 року проводилася робота з депутатським корпусом обласної ради. Уточнювалася інформація про депутатів, їх місце роботи, контактні дані. Оновлена інформація розміщувалася на сайті обласної ради.

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» депутати обласної ради за сприянням працівників виконавчого апарату проводили «прямі» телефонні лінії з виборцями: 22 лютого Шевцов О.В. у м. Новогродівка, 27 квітня Мацюк О.О. у м. Мирнограді, 20  травня Щербань В.П. у м. Торецьку, 23 червня Степанов В.В. у м. Маріуполь.  Депутатам надходили звернення громадян із соціально-побутових та інших питань, за результатами розгляду надавалися відповіді, роз’яснення, приймалися заходи з вирішення порушених питань.

Депутати обласної ради підтримують зв’язки з міськими та районними радами, вивчають потреби територіальних громад, працюють в режимі засідань робочих груп постійних комісій з метою сприяння у вирішенні актуальних питань життєдіяльності громадян.

Так, 10 лютого відбулось засідання депутатської робочої групи щодо розгляду рішення Житомирської обласної ради від 21.12.2020 № 61 «Про звернення депутатів обласної ради до Верховної Ради України щодо повернення повноважень органам місцевого самоврядування у сфері надрокористування». За результатами засідання направлено звернення до Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики та природокористування (лист від 16.02.2021 № 3 к 26-0010).

25 травня відбулось засідання депутатської робочої групи щодо розгляду звернення депутатів Львівської обласної ради до Кабінету Міністрів України щодо фінансування з державного бюджету утримання невиробничих структур Українського товариства сліпих.

Протягом І півріччя 2021 року працівниками виконавчого апарату була надана консультаційна та практична допомога депутатам обласної ради в підготовці звернень (всього 8) до структурних підрозділів Донецької облдержадміністрації щодо виконання прийнятих обласних програм та інших питань, зокрема:

- Розумняку В.А. до управління сім’ї, молоді та масових заходів національно-патріотичного виховання про хід виконання заходів Регіональної комплексної соціальної програми «Молодь і сім’я Донеччини» 2016-2020 роки»  (листи від 09.02.2021 № 0037-27, від 12.02.2021 № 0041-27);

- Фарберову В.І. до департаменту розвитку базових галузей промисловості щодо виконання Регіональної програми розвитку та безпеки дорожнього руху в Донецькій області до 2020 року (лист від 25.01.2021 № 0021-27), до департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації щодо стану передачі майна закладів професійної (професійно-технічної) освіти з державного у комунальну власність в Донецькій області (лист від 15.06.2021 № к22-0245);

- Третьякову С.В. до департаменту екології та природніх ресурсів про хід виконання заходів Регіональної програми «Чисте повітря Донеччини 2018-2020 роки та прогноз до 2030 року» (лист від 26.01.2021 № 0022-27), про хід виконання заходів Програми поводження  відходами в Донецькій області на 2016-2020 роки, Регіональної цільової програми щодо здійснення розчистки та регулювання русел річок на 2018-2020 роки (листи від 02.02.2021 № 0030-27, від 03.02.2021 № 0031-27);

- Сучкову О.А. до департаменту розвитку базових галузей промисловості щодо виконання у 2020 році Регіональної програми розвитку автомобільних доріг загального користування місцевого значення Донецької області на 2019-2022 роки (лист від 12.04.2021 № 0085-37).

18 лютого депутат обласної ради Третьяков С.В. взяв участь в онлайн-конференції  "Зменшимо загрозу: Екологічні та техногенні ризики на Сході України".

17 березня депутат обласної ради Денисенко Д.І. взяв участь у Комітетських слуханнях «Протидія туберкульозу в умовах пандемії, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», які відбулися у форматі відеоконференції.

Проведено роботу з інформування депутатів обласної ради щодо подання електронних декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік. Надана консультаційна та практична допомога в отриманні електронних цифрових підписів, у заповненні декларацій.

Виконавчим апаратом проводилася робота з інформування депутатів обласної ради щодо заходів, які проводяться органами місцевого самоврядування; інвестиційних програм та проектів, які реалізуються у 2021 році за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку; про хід виконання регіональних програм; про нове в законодавстві України; про обласний бюджет на 2021 рік. Всього за І півріччя 2021 року депутатам надіслано 19 інформаційних листів.

 

Взаємодія з Верховною Радою України, Українською асоціацією районних

та обласних рад

 

Відповідно до форм звітності наданих Управлінням по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України підготовлено відомості та доповідну записку щодо адміністративно-територіального устрою Донецької області станом на 01 січня 2021 року.

На звернення депутатів Донецької обласної ради до Верховної Ради України щодо питання їх повноважень за умови, що вибори депутатів Донецької обласної ради не призначалися і не проводилися в жовтні 2020 року, надійшла відповідь Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування та регіонального розвитку № 04-23/10-2021/148708 від 30.04.2021. В листі зазначено, що ситуація з нормативним регулюванням питань повноважень Донецької обласної ради шостого скликання та її депутатів, виконавчого апарату Донецької обласної ради та працівників потребує належного вирішення. Підкомітетом з питань організації державної влади, державної служби, служби в органах місцевого самоврядування Комітету планується проведення низки виїзних заходів на території Донецької та Луганської областей із залученням депутатів та працівників виконавчого апарату Донецької обласної ради з метою напрацювання матеріалів для вдосконалення Закону України «Про військово-цивільні адміністрації» та пов’язаного з ним законодавства в сфері місцевого самоврядування.

Протягом І півріччя 2021 року продовжувалася співпраця обласної ради із Українською асоціацією районних та обласних рад.

З метою представлення спільних інтересів органів місцевого самоврядування області проводилася робота з організації обговорення міськими та районними радами 63 проектів нормативних актів, які надійшли до Донецької обласної ради. Зокрема, до Секретаріату Української асоціації районних та обласних рад з урахуванням пропозицій міських та районних рад області направлено пропозиції щодо:

- проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» щодо забезпечення територіальної доступності дошкільної освіти (реєстр. № 4606 від 16.01.2021) (лист від 28.01.2021 № 9к51-0028);

- проекту Закону України «Про особливості стимулювання регіонального розвитку» (лист від 02.02.2021 № к51-0047);

- проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення механізмів формування мережі ліцеїв для запровадження якісної профільної середньої освіти (реєстр. № 4629-1 від 09.02.2021) (лист від 22.02.2021 № 9к-0051);

- проекту Постанови Верховної Ради України «Про посвідчення і нагрудний знак депутата місцевої ради» (реєстр. № 4453 від 03.12.2020) (лист від 16.02.2021 № к51-0067);

- проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2007 р. № 1350 (лист від 16.03.2021 № к51-0096);

- проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про співробітництво територіальних громад (лист від 23.03.2021 № 12 к 51-0109);

- проекту постанови Кабінету Міністрів України «Питання організації моніторингу якості надання адміністративних послуг» (лист від 29.03.2021 № 11 к 51-0125);

- проекту розпорядження Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до плану заходів з реалізації нового етапу реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні на 2020-2021 роки» (лист від 05.04.2021 № к51-0145);

- проекту постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа житлом та підтримки малих групових будинків» (лист від 20.04.2021 № 11 к 51-0163);

- проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо реформування служби зайнятості, соціального страхування на випадок безробіття, сприяння продуктивній зайнятості населення, у тому числі молоді, та впровадження нових активних програм на ринку праці (лист від 27.04.2021 № к 51-0179);

- проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування» щодо розподілу повноважень органів місцевого самоврядування у зв’язку зі зміною адміністративно-територіального устрою (лист від 13.05.2021 № 6к51-0195);

- проекту постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання захисту прав дитини та надання послуги патронату над дитиною» (лист від 17.05.2021 № 7 к 51-0202);

- проекту Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування (нова редакція) (лист від 02.06.2021 № к51-0217);

- проекту Закону України «Про місцевий референдум» (реєстр. № 5512 від 09.05.2021) (лист від 10.06.2021 № 10 к 51-0231).

Протягом І півріччя 2021 року щомісяця Українська асоціація районних та обласних рад проводила робочі онлайн-наради  з представниками обласних та районних рад України. Під час нарад обговорювались проблемні питання, які виникли під час реформування районних рад у зв’язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої (утворення нових укрупнених районів), зокрема передачі комунального майна територіальним громадам; питання закріплення повноважень за районними радами та їх фінансового забезпечення; обговорювались зміни до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про співробітництво територіальних громад», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та інших.  Від Донецької обласної ради у заходах брали участь керуючий справами виконавчого апарату Гончарова М.Ю. та заступник начальника оргуправління Кукла Ю.М.

 

Взаємодія з міськими, районними радами та радами об’єднаних територіальних громад

 

Продовжилася взаємодія з міськими і районними радами області.

Щомісяця проводився збір інформації про графіки сесій міських, районних рад та рад об’єднаних територіальних громад.

Здійснювався збір відомостей про кадрові зміни в органах місцевого самоврядування.

Працівники виконавчого апарату постійно надають консультативну та методичну допомогу районним, міським радам з питань організації роботи рад та їх органів, депутатів, підготовки матеріалів для подання до участі у конкурсах проектів місцевого розвитку, які фінансуються різними фондами тощо.

З метою інформування органів місцевого самоврядування з актуальних питань направлено 68 інформаційних листів.

Співробітниками управління проводилося наповнення інформаційних даних паспортів територіальних громад та подальше їх уточнення і доповнення спільно з керівництвом територіальних громад.

19 лютого виконавчим апаратом проведено онлайн-семінар на тему: «Методологія підготовки проектів місцевого розвитку» для малих громад області.

Протягом І півріччя проведено онлайн-наради з представниками органів місцевого самоврядування:

- 16 березня – зі Старомлинівською сільською радою щодо проекту Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

- 23 квітня – зі Святогірською міською радою щодо поточних питань діяльності ради;

- 27 квітня – з Миколаївською міською радою щодо поточних питань діяльності ради;

- 28 квітня – з Андріївською сільською радою щодо поточних питань діяльності ради;

- 13 травня – з Краматорською районною радою з проблемних  питань, які виникли в процесі передачі об’єктів соціальної інфраструктури із спільної власності району до комунальної власності територіальних громад;

- 14 травня – з Черкаською селищною радою Краматорського району з поточних питань діяльності ради;

- 26 травня – з Новодонецькою селищною радою Краматорського району з майнових питань та коригування проектно-кошторисної документації на ремонтні роботи Новодонецької ЗОШ № 17;

- 28 травня - з Гродівською селищною радою Покровського району з питань документообігу, архівної справи в селищній раді, оформлення протоколів сесій та засідань постійних комісій.  

16 червня проведено онлайн-нараду з  головами районних рад області. Основним питанням заходу було визначення з числа уповноважених представників органів місцевого самоврядування Донецької області – членів Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Українська асоціація районних та обласних рад» кандидатури до складу Правління Асоціації. Від Донецької області до складу Правління Асоціації обрано голову Маріупольської районної ради Махсму С.Г. Від Донецької обласної ради у заході взяли участь керуючий справами виконавчого апарату Гончарова М.Ю. та заступник начальника оргуправління Кукла Ю.М.

22 червня проведено робочу онлайн-нараду з головами районних рад з поточних питань діяльності районних рад та взаємодії з УАРОР, в якій взяли участь заступник начальника оргуправління Кукла Ю.М. та консультанти управління Карімова К.В., Личман Є.М., Северіна О.А.

На офіційному веб-сайті обласної ради, в Розділі «Місцеве самоврядування», діє рубрика «Консультації  для органів місцевого самоврядування з актуальних питань поточної діяльності».

 

Робота з документами

 

З метою реалізації повноважень підготовлено 50 розпоряджень голови обласної ради, в тому числі 11 розпоряджень з кадрових питань (особового складу) та 39 розпоряджень з кадрових питань (особового складу) про відпустки.

У звітному періоді виконавчим апаратом обласної ради зареєстровано і оформлено в установленому порядку 843 службових листа (в т.ч. 282 - вхідних документів (1 - від Верховної Ради України і Комітетів Верховної Ради України, 3 - від Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади, 16 – від народних депутатів України, депутатів місцевих рад, 30 - від рад усіх рівнів та інші), 125 - вихідних документів і 436 відповідей).

В рамках реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідно до Порядку доступу до публічної інформації, затвердженого розпорядженням голови обласної ради від 10.07.2015 № 41р, здійснюються обробка, систематизація, аналіз та контроль запитів про отримання публічної інформації.

За 6 місяців 2021 року до Донецької обласної ради надійшло 11 інформаційних запитів, в тому числі від громадян - 4, від громадських організацій - 4 та від юридичних осіб – 3 запита. Всі інформаційні запити розглянуто у встановлені терміни, в тому числі, по 1 надана запитувана інформація, 2 запита направлено за належністю, по 8 запитам надані роз’яснення.

Постійно здійснювався прийом і передача інформації в електронному вигляді за допомогою Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ).

Підготовлено довідку про документообіг виконавчого апарату обласної ради за 2020 рік.

Складено та затверджено на засіданні ЕК обласної ради Акт від 17.06.2021 № 4 щодо вилучення для знищення документів обласної ради, не внесених до Національного архівного фонду за 2015-2019 роки та направлено до державного архіву Донецької області.

У звітному періоді завершено модернізацію електронного документообігу IBM Lotus Notes згідно реалізації норм Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 № 2704-VIII.

 

 Правове забезпечення

 

Постійно здійснювався моніторинг прийнятих законів, постанов Кабінету Міністрів України, законопроектів, зареєстрованих у Верховній Раді України.

Щомісяця готувався бюлетень «Нове в законодавстві», який надсилався депутатам обласної ради, міським та районним радам для використання в роботі.

Надано правову допомогу Покровській районній раді з питань передачі майна Мар’їнської районної ради у спільну власність, а також порядку звільнення працівників Мар’їнської районної ради, що знаходяться у відпустці по догляду за дитиною, у зв’язку з приєднанням до Покровської районної ради; Гродівській селищній раді з питання викупу земельної ділянки сільськогосподарського призначення комунальної власності, яку було надано громадянину, а також стосовно права спадкування зазначеної земельної ділянки у разі смерті фізичної особи; Новодонецькій селищній раді  з питання перереєстрації шкільних автобусів після їх передачі у комунальну власність громади, а також з питання механізму передачі ФАПів та амбулаторій у комунальну власність

У першому півріччі 2021 року інтереси Донецької обласної ради представлено у судах:

- Київському апеляційному суді за апеляційною скаргою Кривенко О.Г. та Кривенко Н.Я. на рішення Печерського районного суду м. Києва у справі за позовом Кривенко О.Г. та Кривенко Н.Я. до держави Україна в особі Кабінету Міністрів України, Державної казначейської служби України, треті особи – Донецька обласна військово-цивільна адміністрація, Донецька обласна рада про відшкодування матеріальної та моральної шкоди.

Розгляд триває, рішення не прийнято.

- Першому апеляційному адміністративному суді при розгляді апеляційної скарги Воліка В’ячеслава Вікторовича на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 12 лютого 2020 р. у справі №805/2905/15-а за позовом Воліка В’ячеслава Вікторовича  до Донецької міської ради, Управління Державної казначейської служби України у м. Донецьку Донецької області, Донецької обласної ради, Донецької обласної державної адміністрації, Донецької обласної військово-цивільної адміністрації про стягнення заборгованості  із заробітної плати та середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні.

У задоволені апеляційної скарги відмовлено.

- Жовтневому районному суді м. Маріуполя Донецької області за позовною заявою Маріупольської місцевої прокуратури № 1, в інтересах держави в особі: Донецької обласної ради, Донецької обласної державної адміністрації, обласної військово-цивільної адміністрації, до Чернова В.І., Ляліна О.В., треті особи на стороні позивача: Регіональне відділення Фонду Державного майна України по Донецькій області, Комунальна лікувально-профілактична установа «Міський міжрайонний онкологічний диспансер м. Маріуполя», треті особи на стороні відповідача без самостійних вимог на предмет спору: Донецька товарна біржа, приватний нотаріус Маріупольського міського нотаріального округу Донецької області Бедненко С. В., Мале приватне підприємство «Азовметалообмін», про визнання недійсними прилюдних торгів, свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів та визнання права власності на нерухоме майно.

Розгляд справи триває, рішення не прийнято.

- Красноармійському міськрайонному суді Донецької області за позовною заявою Дякова О.І. про встановлення факту проживання спадкоємця однією сім’єю зі спадкодавцем.

Розгляд справи триває, рішення не прийнято.

 

Кадрова робота

 

Здійснено заходи з проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого апарату обласної ради покладених на них завдань та обов’язків за 2020 рік (розпорядження голови обласної ради від 15.01.2021 № 5лс «Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого апарату Донецької обласної ради покладених на них завдань та обов’язків за 2020 рік» та від 25.01.2021 № 6лс «Про результати проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого апарату Донецької обласної ради покладених на них завдань та обов’язків за 2020 рік»).

З метою надання методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції, а також на перевірку знань Закону України «Про запобігання корупції» із застосуванням норм оновленого антикорупційного законодавства України, в період з 01.03.2021 по 05.03.2021, було проведено тестування співробітників виконавчого апарату обласної ради. Результати тестування засвідчили, що співробітники виконавчого апарату Донецької обласної ради належним чином підготовлені до подання е-декларації за 2020 рік до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Було організовано роботу з контролю подання е-декларацій, за результатами підготовлено доповідну записку від 06.04.2021 № 49-0147 щодо інформації про подачу співробітниками виконавчого апарату Донецької обласної ради декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік у Єдиний державний реєстр декларацій.

Підготовлено та надано до Національного агентства з питань запобігання корупції звіт щодо діяльності уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції виконавчого апарату Донецької обласної ради за 2020 рік   (лист від 11.02.2021 № 2к24-0025), а також інформацію щодо переліка осіб, стосовно яких в 2020 – 2021 роках проводилась спеціальна перевірка (лист від 30.03.2021 № к24-0128).

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції прийняла участь у вебінарі-інструктажі з користування оновленою формою оцінювання уповноважених органів місцевого самоврядування (05.02.2021), в онлайн-тренінгу «Особливості електронного декларування у 2021 році» (18.02.2021), в онлайн-зустрічі «Результати завершення кампанії електронного декларування» (12.04.2021) та в онлайн–презентації результатів опитування «Антикорупційна доброчесність – 2020», які проводив НАЗК на платформі Zoom. 

З метою організації та здійснення заходів із запобігання та виявлення корупції, а також формування у співробітників виконавчого апарату Донецької обласної ради однакового підходу до розуміння та застосування норм оновленого антикорупційного законодавства України були здійснені відповідні заходи про що складено доповідну записку від 18.06.2021 № 49-0258 щодо організації та здійснення заходів із запобігання та виявлення корупції.

Органам місцевого самоврядування області надавалися консультації з питань кадрової роботи (лист від 17.02.2021 № к49-0048), а також з питань, пов’язаних із запобіганням та врегулюванням конфлікту інтересів (доповідна записка від 03.02.2021 № 49-0048).

За звітний період на платформах «Prometheus» та «MCFR» підвищили кваліфікацію та отримали сертифікати наступні працівники виконавчого апарату обласної ради: Волосатих О.А., начальник управління фінансово-матеріального забезпечення - головний бухгалтер – 6 курсів; Красна Г.С., начальник відділу управління фінансово-матеріального забезпечення – 3 курси; Колесник Г.І., начальник відділу з кадрової роботи та нагород та Дундар В.В., начальник прес-служби управління з забезпечення діяльності керівництва обласної ради – по 2 курси; Дегтярьова Т.А., консультант управління фінансово-матеріального забезпечення; Северіна О.А., консультант управління організаційного забезпечення діяльності ради та її органів; Сколова О.В., начальник управління моніторингу бюджетних програм та інформаційно-аналітичного забезпечення, Буйволова М.А., консультант управління з загальних питань – по 1 курсу.

Підготовлено 15 описів особових справ згідно номенклатури справ. Постійно оновлювалася резервна база особових справ працівників виконавчого апарату обласної ради, інформація щодо кількості днів щорічної відпустки та використаних днів щорічної відпустки, інформація щодо підвищення кваліфікації співробітників обласної ради, було видано 7 довідок з місця роботи співробітникам виконавчого апарату обласної ради, складався щомісячний табель обліку робочого часу.

 

Фінансово-господарська діяльність

 

Протягом І півріччя 2021 року управлінням фінансово-матеріального забезпечення здійснено:

- складання штатного розпису на 2021 рік станом на 01.01.2021. 

- складання кошторису на утримання виконавчого апарату Донецької обласної ради на 2021 рік.

- підготовку паспорта бюджетної програми 0110150 «Організаційне, інформаційне-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності виконавчого апарату обласної ради, райради, райрад у місті (у разі її створення), міської, селищної, сільської ради;

- формування повної, достовірної інформації про господарські процеси і результати діяльності обласної ради шляхом системного збору, реєстрації та узагальнення інформації в грошовому виразі про стан фінансових та не фінансових активів і зобов’язань, а також операцій, що призводять до їх зміни із застосуванням програмного забезпечення;

- забезпечення фінансового контролю за наявністю і рухом майна, використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів відповідно з нормами, нормативами і кошторисами, затвердженими в установленому порядку;

- зміну рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевого бюджетів та зарахування коштів єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, податку з доходів фізичних осіб, військового збору;

- зміну рахунків обласної ради відкритих в Державній казначейській службі;

- оформлення особових рахунків співробітників обласної ради;

-   підготовку і здачу річної фінансової та бюджетної звітності за 2020 рік по Донецькій обласній раді (установа), із застосуванням системи подання електронної звітності АС «Є-Звітність»;

- підготовку і здачу бюджетної та фінансової звітності за I квартал 2021 року по Донецькій обласній раді (установа), із застосуванням системи подання електронної звітності АС «Є-Звітність»;

- підготовка  звіту про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету за 2020 рік;

- оприлюднення на сайті Донецької обласної ради результати аналізу ефективності бюджетної програми за 2020 рік;

- підготовку і здачу податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ  та організацій;

- повідомлення про об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (Звіт форма №20-ОПП);

-  підготовка юридичних та фінансових зобов’язань згідно з наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 «Про затвердження порядку реєстрації та обліку бюджетних розпорядників бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» (із змінами). Відпрацювання в обліку господарських операцій;

- надання розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, сум утриманого з них податку за IV квартал 2020 року;

- надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (спаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за І квартал 2021 року;

-   надання до Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики  пропозицій щодо врегулювання проблемних питань, що виникають при поданні єдиної звітності за І квартал 2021 року – податкового розрахунку сум ПДФО та ЄСВ;

- щомісячна підготовка заявок на фінансування в межах затверджених кошторисних призначень;

- підготовка заявок, а також перерахування матеріальної допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. Відпрацювання в обліку господарських операцій;

- оплата витрат на утримання виконавчого апарату, підготовка платіжних доручень, реєстрів платіжних доручень. Відпрацювання в обліку господарських операцій, із застосуванням системи дистанційного обслуговування АС «Є-Казна»;

- систематизація господарських операцій і оформлення меморіальних ордерів, карток аналітичного обліку касових операцій, карток аналітичного обліку отриманих асигнувань, карток аналітичного обліку фактичних витрат, книги аналітичного обліку асигнувань, перерахованих підвідомчим установам, карток аналітичного обліку готівкових операцій, журналу-головної книги;

- надання до Департаменту фінансів Донецької облдержадміністрації пропозицій до прогнозу обласного бюджету на 2022-2024 роки;

-  матеріальне забезпечення діяльності виконавчого апарату обласної ради згідно заявок працівників виконавчого апарату.

Проведено роботу по підготовці та укладенню 12  договорів. Підготовлений електронний реєстр договорів для публікації інформації у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про наборах даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» на національному порталі відкритих даних Data.gov.ua .

Згідно ст. 4, 11 Закону України «Про публічні закупівлі» підготовлено,   затверджено і оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель Донецької обласної ради на 2021 рік. На електронному майданчику «Zakupki.prom.ua» оприлюднено звіти про договори про закупівлю, укладені без використання електронної системи закупівель UA-2020-06-23-004375-а.

Виконавчою дирекцією Фонду СС України в Донецькій області в червні проведено планову перевірку виконавчого апарату обласної ради по коштах Фонду СС з ТВП за 2012-2021рр. Порушень не виявлено.

 

Висвітлення діяльності обласної ради та виконавчого апарату

 

Здійснювалося модерування та адміністрування офіційного веб-сайту Донецької обласної ради.

На офіційному веб-сайті обласної ради у форматі інформаційних повідомлень регулярно висвітлювалася поточна діяльність та участь депутатів обласної ради, співробітників виконавчого апарату в заходах, що проводилися органами місцевого самоврядування, державної влади, громадськими інститутами та установами; відображалися важливі для громадськості заходи районних та міських рад Донецької області, Української асоціації районних та обласних рад.

Протягом І півріччя 2021 року на сайті Донецької обласної ради було розміщено 133 інформаційних повідомлення, вони були продубльовані в соціальній мережі Facebook й на каналі Telegram з посиланням на офіційний веб-сайт Донецької обласної ради, а також розсилалися по базі даних ЗМІ.

Проводився щоденний моніторинг всеукраїнських та регіональних ЗМІ на предмет висвітлювання в них діяльності Донецької обласної ради. Щотижня здійснювався моніторинг відвідуваності офіційного веб-сайту Донецької обласної ради. Протягом І півріччя 2021 року сайт відвідали понад 10600 користувачів, які переглянули близько 33030 сторінок.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, що підлягають оприлюдненню в формі відкритих даних» (із змінами) оновлювалися набори даних Донецької обласної ради, які підлягають оприлюдненню в формі відкритих даних, на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на офіційному веб-сайті Донецької обласної ради, а саме:

  • звіти про використання бюджетних коштів;
  • звіти про розгляд запитів на інформацію;
  • перелік укладених договорів тощо.

Оновлено нормативну базу та довідкову інформацію у розділі «Реформування місцевого самоврядування», зокрема, довідку про адміністративно-територіальний устрій області станом на 01.01.2021.

Проведено роботу з модернізації та редизайну розділу «Адміністративно-територіальний устрій». Спільно з управлінням організаційного забезпечення оприлюднено інформацію на офіційному веб-сайті обласної ради про адміністративно-територіальний устрій Донецької області. Розміщено нову карту регіону. Створено й наповнено окремі сторінки кожного з районів області з відповідними територіальними громадами в його межах, а також сторінку з загальними відомостями по Донецькій області. Робота з наповнення розділу оновленою інформацією триває.

Внесено корективи в розділ «Корисні посилання», створено й наповнено інформацією підрозділ «Органи місцевого самоврядування Донецької області».

Актуалізовано відповідно до чинного переліку офіційних державних, професійних, місцевих, пам’ятних свят розділ веб-сайту обласної ради «Календар пам’ятних дат».

Спільно з відділом з кадрової роботи та нагород доповнено підрозділ веб-сайту обласної ради «Про запобігання корупції» нормативно-правовими та локальними актами щодо запобігання та виявлення корупції.

З метою надання інформаційної допомоги на офіційному веб-сайті обласної ради оприлюднювались повідомлення новостворених територіальних громад області, які на той момент не мали власного сайту.