Прес-центрНовиниДепутати облради обговорили показники розвитк...
Новини

28.06.2024, 09:35

Система NADS для цілей реалізації регіональної політики ЄС

Інші новини

28.06.2024, 09:30

Можливості міжрегіонального співробітництва за Програмою ЄС «Interreg Europe»

28.06.2024, 09:25

Що до робочої групи УАРОР з питань напрацювання пропозицій щодо повноважень районних рад.

17.06.2024, 08:40

УВАГА!

02.05.2024, 11:20

Засідання ради управління людськими ресурсами при НАДС

Депутати облради обговорили показники розвитку базових галузей економіки регіону

27 лютого 2014 року, 16:20

27 лютого в Донецькій обласній раді продовжилися засідання профільних комісій, в ході яких депутати розглядали різні питання регіонального розвитку.

Зокрема, в ході засідання постійної комісії з питань промисловості, ПЕК, транспорту і телекомунікацій депутати розглянули питання розвитку базових галузей економіки Донецької області.

«Депутати виступили з ініціативою проведення аналізу роботи підприємств, яким обласна рада видала дозволи на розробку надр. Спільно з облдержадміністрацією буде проводитися оцінка ефективності роботи даних підприємств. Ми зіставимо заплановані показники з реальними фактами», - сказав заступник голови облради Олександр Кравцов.

2.jpg

В ході засідання депутати були проінформовані про ситуацію на шахті «Північна» після аварії. На сьогоднішній день рівень видобутку вугілля повністю відновлений, за останню добу шахта вийшла на рівень видобутку 650 тонн.

Що стосується розвитку металургійної галузі Донеччини, - зазначає А.Кравцов, - то завдяки введенню в експлуатацію електросталеплавильного комплексу на Донецькому металургійному заводі «Донецьксталь» обсяг металопродукції буде значно збільшено. Крім того, ми розраховуємо на зростання виробництва аміаку і продуктів з нього, які випускаються на підприємстві «Стирол».

У числі інших питань, депутати розглянули показники виконання Програми створення страхового фонду документації Донецької області на 2011-2015 роки.

Програмою передбачено створити страховий фонд документації на об'єкти 648 підприємств, установ, організацій.

Для довідки:

Метою Програми є створення обласного страхового фонду документації як складової частини Державного страхового фонду документації України, що забезпечить державний облік і довгострокове зберігання документів страхового фонду, необхідних для виробництва, експлуатації та ремонту продукції оборонного, мобілізаційного і господарського призначення, для проведення будівельних (відбудовних), аварійно-рятувальних та аварійно-відновних робіт під час ліквідації надзвичайних ситуацій та в особливий період, а також для збереження культурної спадщини, на випадок втрати або псування оригіналу документа.

  Протягом    2013 року до Донбаського РЦ СФД поставлено документацію 69 підприємствами області та 63 замовниками закінчених будівництвом об’єктів, а саме за розділами програми:

І. Промисловість – 5 підприємств.

ІІ. Паливно-енергетичний комплекс – 13 підприємств.

ІІІ. Транспорт – 1 підприємство.

ІV. Зв’язок – 0.

V. Комунальне господарство – 1 підприємство.

VІ. Пам’ятки містобудування, архітектури – 1 пам’ятник.

VІІ. Музейні, історичні та культурні заклади – 5 закладів.

VІІІ. Установи (заклади) охорони здоров’я – 28 установ (закладів).

ІХ. Установи освіти і науки – 13 установ.

Х. Об’єкти органів управління – 2 об’єкти.

ХІ. Закінчені будівництвом об’єкти – 63 об’єктів.

Напрями діяльності та заходи Програми

Основним напрямом реалізації Програми є укомплектування обласного страхового фонду документацією:

- підприємств металургійного, машинобудівного та агропромислового комплексів;

- підприємств вугільної промисловості, нафтопереробних підприємств, підприємств газопостачання, енергопостачання;

- підприємств, установ, організацій транспортної сфери;

- підприємств електрозв’язку;

- підприємств теплопостачання та питного водопостачання;

- об’єктів містобудування та архітектури;

- музеїв;

- закладів охорони здоров’я;

- навчальних закладів;

- закінчених будівництвом об’єктів.

Заходи, строки їх виконання, виконавці та обсяги фінансування визначено  додатками 1, 2, 3 до Програми.

 

Прес-служба